رونمایی از مستند سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» در هفته بسیج
کد خبر: 3858175
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

رونمایی از مستند سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» در هفته بسیج

گروه فرهنگی- مسئول دفتر حفظ و آثار ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر از رونمایی مستند سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

رونمایی از مستند سردار شهید «عیسی ذوالفقاری» در هفته بسیجسید باقر طاهری مسئول دفتر حفظ و آثار ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهارکرد: بسیج یکی از معجزات امام راحل بود که دستور تاسیس آن را در سال ۱۳۵۸ صادر کرد و انصافا با تشکیل شجره طیبه بسیج، انقلاب اسلامی ایران بیمه شد.
وی افزود: همگان اعم از دوستان و دشمنان شاهد هستند که در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران در هر مقطعی از زمان مشکلی برای ایران پیش آمد این قشر توفنده بسیجی بودند که با حضور پر شور خود از اسلام و ایران اسلامی دفاع کردند.
طاهری ادامه داد: در همین راستا مفام معظم رهبری درباره ضرورت هوشیاری و حضور همه جانبه بسیج در صحنه‌های مختلف نظام فرموده‌اند؛ بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضلیت‌های انقلاب زنده بماند.
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر، گفت: مردم ما در طول این چهل سال شاهد خدمات ارزنده و حضور گسترده بسیجیان در دفاع مقدس در عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، سازندگی، حوادث غیر مترقبه، ارائه خدمات بهداشتی درمانی بودند.
وی افزود: در هفته بسیج امسال از سوی این دفتر ۴۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی اجرا می‌شود که دیدار‌های مختلف با ائمه جمعه و مسئولان ساز مان‌ها و نهادها، رونمایی از مستند سردار شهید ذالفقاری، آغاز فیلمبرداری شهیدان علیرضا و حمیدرضا نوبخت، راه‌اندازی سایت رهروان خورشید، اعزام ۴۰ راوی جنگ و انقلاب و مدافعین حرم به مدارس شهرستان بابلسر از جمله این برنامه‌ها است.

طاهری ضمن اعلام این مطلب که دفتر حفط آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر رتبه اول دفاتر حفظ آثار را در کشور کسب کرده است، اظهار کرد: تا کنون ۱۵۰ هزار قطعه عکس از شهدای شهرستان بابلسر جمع‌آوری شده و در آینده نزدیک این تعداد به ۱۷۰ هزار قطعه خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha