جهاد معامله با خداست
کد خبر: 3840361
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

جهاد معامله با خداست

گروه اجتماعی ــ فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، در مراسم تحلیف سربازان آموزشی، گفت: جهاد در راه خدا علاوه بر آثار دنیوی، نوعی معامله با خداست که بهشت برین را به‌دنبال خواهد داشت.

جهاد معامله با خداستبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، در مراسم تحلیف و سردوشی سربازان این مقر فرماندهی، سرهنگ رحمت‌الله مولا، فرمانده پدافند هوایی بابلسر، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، گفت: جهاد در راه خدا علاوه بر آثار دنیوی، نوعی معامله با خداست که بهشت برین را به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود: فداکاری و جانبازی در این جهاد در واقع جاودانگی و به حق پیوستگی است؛ چرا که قرآن می‌فرماید: «کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید؛ بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند».

مولا گفت: تاریخ پر از صحنه‌های با شکوه دفاع و ایثار و فداکاری است و همانگونه که امام حسین(ع) برای احیای دین مبین اسلام از جان خود و اهل بیتش گذشت ولی سر در برابر کفار خم نکرد و در این راه به درجه رفیع شهادت رسید.

وی ادامه داد: آتش عشق به اباعبدالله‌الحسین(ع) در دل تمام مسلمانان جهان جاریست و ما نیز با پیروی از امام حسین(ع) شعار «هیهات من الذله» سر داده و در برابر کفار زمان با تمام قدرت می‌ایستیم تا گوشه چشمی به کشور عزیزمان طمع نکنند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام شیرودی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر اظهار کرد: نهضت امام حسین(ع) از نقاط عطف تاریخ اسلام است که تحلیل‌های پیرامونی زیادی را در پیش داشته است.

وی با بیان اینکه، امام حسین(ع) از ابتدای شروع نهضت به وضوح هدف انسجام اسلامی را بر مبنای قرآن و الگوی نبوی منعکس می‌کند، گفت: آن بزرگوار در اولین واکنش خود به درخواست بیعت با یزید به برادرش چنین می فرماید: برادرم به خدا سوگند اگر در دنیا هیچ پناهی نداشته باشم باز هم با یزید بیعت نمی‌کنم. این واکنش امام به خوبی بیانگر ایستادگی ایشان در برابر ظلم و معیارهای جاهلی زمانه بوده است.

یادآور می‌شود، این مراسم با تجلیل از سربازان نمونه و رژه از مقابل جایگاه پایان یافت.

انتهای پیام

captcha