تجلیل از خبرگزاری‌های دینی و قرآنی در ساری
کد خبر: 3834173
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

تجلیل از خبرگزاری‌های دینی و قرآنی در ساری

گروه اجتماعی ــ در بیست و دومین نشست تخصصی به‌سوی گفتمان قرآنی از سردبیران خبرگزاری ایکنا، شبستان و حوزه از سوی مؤسسه قرآنی پیامبر اعظم ساری، تجلیل شد.

تجلیل از خبرگزاری‌های حوز دین در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، بیست و دومین نشست تخصصی به‌سوی گفتمان قرآنی با موضوع «وحی تسدیدی از نگاه قرآن و حدیث» با ارائه محمد شریفی، عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران شامگاه شنبه 19 مرداد با حضور محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام زکوی، دبیر نشست تخصصی گفتمان قرآنی، ضمن تبریک روز خبرنگار، به جایگاه رفیع خبرنگاران حوزه دین اشاره کرد و افزود: خبرنگاران در بصیرت‌افزایی و روشنگری در جامعه تلاش بی‌وقفه دارند و در این میان نقش خبرنگاران حوزه قرآن و عترت که هر کدام یک مبلغ دین هستند برجسته است.

در این نشست محمد شریفی (طراح بحث گفتمان بیست و دوم) به ارائه موضوع وحی تسدیدی در قرآن و روایات پرداختند و در ادامه محققان و پژهشگران حاضر در جلسه به بیان سؤالات و دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

حسن ختام برنامه نشست تخصصی تجلیل از سردبیران سه خبرگزاری حوزه قرآن و عترت بود که علی پاداشی از خبرگزاری ایکنا، احمدزاده از خبرگزاری شبستان و رستمی از خبرگزاری حوزه تجلیل شدند.

انتهای پیام

captcha