۵ سؤال یک پیشکسوت از هیئت مدیره تشکل‌های قرآنی
کد خبر: 3829290
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

۵ سؤال یک پیشکسوت از هیئت مدیره تشکل‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ عضو هیئت مدیره اتحادیه مدغم، درباره همایش اخیر اتحادیه تشکل‌ها مطالبی را در قالب پنج سؤال به این خبرگزاری ارسال کرده و خواستار نشر آن شد.

به گزارش ایکنا ۴ سوال یک پیشکسوت از هیئت مدیره تشکل‌های قرآنی از مازندران، حسن سلطان‌پناه پیشکسوت قرآنی و عضو هیئت مدیره اتحادیه مدغم درباره همایش اخیر اتحادیه تشکل‌ها مطالبی را به این خبرگزاری ارسال کرده و خواستار نشر آن شد. این یادداشت اینگونه آغاز می‌شود.

دوستان محترم هیئت مدیره تشکل‌ها، بهتر است به جای بازی با کلمات و سخن از مرام‌نامه و ادعای دوستی و برادری، پاسخ به چند سؤال را خیلی روشن اعلام فرمایند.

سؤال اول

اگر شما بر حق هستید، چرا تمامی مجامع عمومی شما گزینشی و انتخابی است برای مثال؛ همین آخرین همایش چرا اطلاع‌رسانی و دعوت عمومی نشده و بسیاری از مؤسسات زیر نظر ارشاد هیچ اطلاعی از عملکرد و فراخوان شما جهت حضور در مجمع را نداشتند؟!.

سؤال دوم

چرا گزارش عملکرد مالی اتحادیه را اعلام نمی‌فرمایید و اینکه بیشترین بودجه تخصیصی وزارت ارشاد و صندوق توسعه قرآنی را تنها تعداد محدود و مشخصی از اعضای هیئت مدیره تشکل‌ها دریافت کرده‌اند.

سؤال سوم

در پشت پرده چه کسی و یا چه کسانی و با چه منافعی و به چه دلیل از شما دفاع و حمایت می‌کنند که توانستید چندین سال در تصمیمات کلان قرآنی و تقسیمات بودجه در شورای توسعه قرآنی کشور اعمال نظر نمایید.

سؤال چهارم

با چه مجوزی چهار نفر از اعضای اتحادیه شما در شورای توسعه قرآنی کشور جولان می‌دهند و با شیوه‌های مختلف رأی و نظر اعضای از همه جا بی‌خبر توسعه را تغییر می‌دهند.

سؤال پنجم

اگر واقعا دلسوز جامعه قرآنی و مؤسسات و تشکل‌های بی‌پناه هستید به چه دلیل با اتحادیه واحد قرآنی کشور و یکپارچگی مؤسسات که تصویب و پیشنهادش هم توسط خود شما بوده مخالفت می‌ورزید.

اگر واقعا پاسخ منطقی و قانع کننده‌ای برای این رفتار و عملکردتان داشتید بفرمایید تا بنده به‌عنوان مدیرعامل و بنیانگذار یکی از بزرگترین مؤسسات قرآنی کشور با مجوز ارشاد و ۳۵ سال سابقه فعالیت، رسماً در خدمت شما و اتحادیه شما باشم و از اتحادیه مدغم که خودم از اعضای هیئت مدیره استانی و کشوری آن هستم اعلام برائت نمایم.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۹
0
0
دمش گرم
احسنت
captcha