برپایی کلاس‌های «روخوانی و روان‌خوانی» قرآن در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3828411
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

برپایی کلاس‌های «روخوانی و روان‌خوانی» قرآن در خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان‌شمالی گفت: در ایام تابستان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان کلاس‌های «روخوانی و روان خوانی» قرآن در سطح استان برپا می‌شود.

برپایی کلاس‌های «روخوانی و روان خوانی» قرآن در موسسات قرآنی خراسان‌شمالی

لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در ایام تابستان به منظورغنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان کلاس‎های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم درهمه مقاطع تحصیلی برای دختران و پسران برپا می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس‌های تجوید در دو بخش مقدماتی و تکمیلی، صوت و لحن، حفظ قرآن ویژه نوجوانان از دیگر کلاس‌های مؤسسات این اتحادیه در ایام تابستان است.

شکرانی با اشاره به برپایی دوره‌های حفظ قرآن ویژه خردسالان با شعر و قصه، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، كلاس‌های طراحی و نقاشی، برنامه‌های فرهنگی تفریحی، دوره‌های تربیت مربیان تخصصی قرآن کریم و اردوهای زیارتی به مشهد مقدس واماکن تفریحی و سیاحتی و کارگاه‌های سبک زندگی از دیگر برنامه‌های مؤسسات در استان است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون 42 موسسه قرآنی دراین استان مجوز فعالیت دارند که 10 مورد از آن در قالب 25 درصد راکد و 30 درصد نیز نیمه فعال هستند.
انتهای پیام

captcha