استقبال مردم خون گرم بندرعباس از نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه هرمزگان
کد خبر: 3828278
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

استقبال مردم خون گرم بندرعباس از نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه هرمزگان

گروه سیاسی‌ ــ مردم خون گرم بندرعباس از حجت‌الاسلام‌ عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس استقبال کردند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مردم خون گرم بندرعباس به‌صورت خودجوش امروز جمعه ۲۸ تیرماه استقبال باشکوهی را از حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده، نماینده، ولی فقیه استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس از مقابل هتل هرمز تا مسجد جامع شهر (مصلی قدس) انجام دادند و نماز جمعه را به امامت وی برپا داشتند.
استقبال‌کنندگان با توجه به شرجی بالای هوا و وجود گرمای طاقت‌فرسا در میدان انقلاب شهر بندرعباس تجمع کردند و با اشتیاقی فراوان پای پیاده راهی مسجد جامع هرمزگان شدند.
جمعیت استقبال‌کننده با سردادن شعار‌های «ای رهبر فرزانه تشکر تشکر»، «این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «ما بسیجیان بندریم فدائیان رهبریم» بابت انتصاب فرزند برومندی از دیار مرزداران خلیج‌فارس برای نمایندگی، ولی فقیه و امام‌جمعه بندرعباس از رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده پیش از حضور در آیین استقبال، به گلزار شهدای شهر بندرعباس رفت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کرد.
مراسم معرفی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده به‌عنوان نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در مسجد جامع برگزار شد و خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرعباس به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده اقامه شد.
لازم به یادآوری است که حجت‌الاسلام و المسلیمن «محمد عبادی زاده» متولد ۱۳۴۲ و اهل شهرستان رودان است. وی علاوه بر حضور در درس خارج حوزه، دکتری الهیات از دانشگاه نیز دارد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه هرمزگان و مدیر حوزه‌ی علمیه خواهران استان هرمزگان نیز هستند.
انتهای پیام

captcha