ضرورت مشارکت در برگزاری کنگره ملی شهدای استان
کد خبر: 3828256
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
سرپرست معاونت سیاسی استانداری هرمزگان:

ضرورت مشارکت در برگزاری کنگره ملی شهدای استان

گروه سیاسی ــ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای هرمزگان، گفت: برگزاری کنگره شهدای استان موجب انسجام بیشتر و تقویت روحیه حماسی و انقلابی اقشار مختلف جامعه خواهد شد.

ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره ملی شهدای استانعباس میرزاد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: شهدا نه‌تن‌ها الگوی یک نسل بلکه الگوی یک ملت و سرزمین هستند که همواره باید به جایگاه ارزشمند آنان توجه ویژه نموده و مرا سمات بزرگداشت این عزیزان هرسال شایسته‌تر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.
وی با اشاره به اهمیت معرفی شهدا به نسل‌های جوان گفت: برای معرفی شهدا وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا باید از تمام امکانات موجود در استان استفاده کنیم و در این راه باید از توان هنرمندان استان درزمینهٔ تولید فیلم و مستند تا سرودن شعر و تولید کتاب و ... بهره ببریم تا بتوانیم به بهترین وجه ممکن شهدا و تفکر شهدا را در جامعه ساری و جاری کنیم.
میرزاد زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا با برگزاری یادواره شهدا را یکی از راه‌های تجلیل از مقام شامخ شهیدان دانست و عنوان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا تنها یکی از برنامه‌های کنگره عظیم ۱۵۰۰ شهید در هرمزگان است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای استان تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید باهم افزایی و هم‌پوشانی در راستای برگزاری هر چه‌بهتر این کنگره از تمام ظرفیت کاری واداری خود استفاده کنند.
وی در پایان برگزاری کنگره شهدا را اقدامی اعتقادی و قلبی دانست و تصریح کرد: همه ما باید با تمام وجود و با اعتقادی راسخ و نیتی خالص هر آنچه داریم را برای برگزاری هر چه‌بهتر این کنگره در طبق اخلاص بگذاریم.
انتهای پیام

captcha