آغاز پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی آمل
کد خبر: 3826688
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

آغاز پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی آمل

گروه معارف ــ رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل از آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشکده علوم قرآنی شهرستان آمل خبر داد.

آغاز پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی آملبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل، حجت‌الاسلام سیدمعصوم حسینی، رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل، گفت: ۱۲۰ دانشجو در سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ در مقطع کارشناسی، بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشکده، پذیرش می‌شوند.

وی افزود: در این طرح که برای نخستین بار اجرا می شود، ۶۰ دانشجوی دختر و ۶۰ دانشجوی پسر در دوره‌های شبانه و روزانه پذیرش می‌شوند.

حسینی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای تحصیل در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث و همچنین تفسیر می‌توانند به نشانی اینترنتی سازمان سنجش یا دانشکده علوم قرآنی آمل مراجعه و نام نویسی کنند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل اظهار کرد: دانشكده علوم قرآني آمل در سال تحصيلي ۷۴-۱۳۷۳ تأسيس و با انتقال ۲۴ دانشجو از دانشكده علوم قرآني تهران شروع به كار کرد و در سال تحصيلی ۷۵-۷۴ به همراه ساير دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طريق آزمون سراسري پذيرای دانشجويان علاقه‌مند به اين رشته شد.

وی ادامه داد: ساختمان دانشكده در چهار طبقه و با زيربنای 6 هزار و ۵۰۰ مترمربع بنا شد و دارای دو بخش اداری و آموزشی است و دانشكده دارای ۱۵ كلاس بوده كه گنجايش ۷۵۰ دانشجو را در يك نوبت دارا است.

حسینی آمار فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی را تا کنون ۸۴۰ نفر دانست و گفت: در مهرماه سال ۹۱ نخستین دوره تحصیلات تکمیلی با دو رشته علوم قرآنی و تفسیر قرآن مجید راه‌اندازی شد که علاقه‌مندان می‌توانند در صورت موفقیت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش در این دانشکده تحصیل کنند.
انتهای پیام

captcha