اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۰ بقاع متبرکه آمل
کد خبر: 3821944
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۰ بقاع متبرکه آمل

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل از اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۰ بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح کلاس‌های آموزشی علمی، فنی و حرفه‌ای، هنری و قرآنی دایر است.

اجرای طرح نشاط معنوی در 20 بقاع متبرکه آملحجت‌الاسلام محمدهادی بهرامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کاری مرکز اوقاف، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است، که در این راستا طرح نشاط معنوی، همزمان در سراسر کشور برای پر کردن اوقات فراغت تابستانی نونهالان و نوجوانان و جوانان به ویژه بانوان جوان با برگزاری کلاس‌های کسب مهارت اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح نشاط معنوی در شهرستان آمل با انجام فعالیت فرهنگی، قرآنی در امام‌زاده عبدالله(ع) و امام‌زاده ابراهیم(ع) و نیز 18 بقاع دیگر این شهرستان در سه ماهه تابستان اجرا می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل تصریح کرد: در امام‌زاده ابراهیم(ع) با توجه به اینکه، مرکز فرهنگی بصیرت وجود دارد، از تجهیزات بهتری نسبت به بقیه بقاع برخوردار است و بیشترین فعالیت کاری در آنجا متمرکز شده و بیشتر کلاس‌های قرآنی همچون؛ تجوید، ترتیل و حفظ قرآن کریم در این امام‌زاده برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه، در طرح نشاط معنوی با برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای، شامل؛ کلاس‌های رایانه، گل‌سازی، بافندگی و خیاطی، آموزش‌های لازم به شرکت‌کنندگان داده می‌شود، افزود: در این طرح کلاس‌های هنری همچون؛ گرافیک، طراحی و نقاشی و خطاطی و در کلاس‌های علمی همچون؛ زبان انگلیسی، عربی و ریاضی برای علاقه‌مندان دایر است.
بهرامی با تأکید بر اهمیت ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در جامعه کنونی و حفظ ارزش‌های معنوی در جامعه، اظهار کرد: در کنار مباحث کلاسیک آموزشی، جلسات آموزش سبک زندگی و دوره‌های تربیت فرزند در خانواده و روابط والدین با فرزندان دایر است.
بهرامی با بیان اینکه مربیان، دوره‌های مربوطه در طرح نشاط معنوی در قم دوره‌های کارشناسی و تخصصی را گذرانده‌اند، گفت: ثبت نام در این کلاس‌ها از تاریخ نیمه خردادماه امسال شروع و به همه ارگان‌های فرهنگی و اجتماعی اطلاع رسانی شد.
وی افزود: شروع کلاس‌ها نیز با توجه به تداخل مسابقات قرآنی استان از دوم تا ششم تیرماه در امامزاده ابراهیم(ع) آمل به هفته دوم تیرماه با برگزاری موکول شد.
انتهای پیام

captcha