آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در آمل
کد خبر: 3821533
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در آمل

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران صبح امروز، دوم تیرماه در امامزاده ابراهیم(ع) آمل آغاز به‌کار کرد.

مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در آمل آغاز به‌کار کردبه گزارش ایکنا از مازندران، مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران، صبح امروز، دوم تیرماه در امامزاده ابراهیم(ع) آمل آغاز به‌کار کرد.
به گزارش ایکنا امروز پس از افتتاحیه و سخنرانی امام جمعه آمل و مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بانوان حافظ قرآنی با حضور داروان برجسته به رقابت می‌پردازند.
بر اساس این گزارش در اولین روز مسابقات استانی قرآن بیش از 100 حافظ از 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل در بخش بانوان به رقابت می‌پردازند.
داوران این دوره از مسابقات در بخش بانوان، علیزاده در رشته تجوید، کامرانی در رشته وقف و ابتداء، شعبانی در رشته صحت حفظ، رحیمی‌فرد در رشته لحن، فتحی در رشته صوت و حسن خانی در رشته دعاخوانی به داوری می‌پردازند.
بر اساس این گزارش، سرپرست هیئت داوران در بخش بانوان، خانم بهاری است و خانم فامیلی، ناظر اعزامی از سازمان اوقاف کشور برای این دوره از مسابقات است.
لازم به ذکر است، چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم از دوم لغایت پنجم تیرماه به میزبانی شهرستان آمل در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) در حال برگزاری است.
انتهای پیام

captcha