مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف مازندران ‌افتتاح می‌شود
کد خبر: 3821243
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
در آمل؛

مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف مازندران ‌افتتاح می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران از افتتاح چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن این استان از دوم تیرماه در شهرستان آمل خبر داد.

افتتاح مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف مازندران در آملحجت‌الاسلام مصطفی سیفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم مازندران از دوم تیرماه در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان آمل برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم افتتاح این مسابقات صبح فردا یکشنبه دوم تیرماه با سخنرانی آیت‌الله معلمی در امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران، تصریح کرد: در روز اول پس از افتتاحیه مسابقات حفظ 5 جزء، 10جزء، 20 جزء و حفظ کل در بخش بانوان برگزار می‌شود.
وی افزود: در روز دوشنبه، سوم تیرماه مرحله استانی مسابقات قرآنی بانوان در رشته‌های ترتیل، دعاخوانی و قرائت تحقیق برگزار می‌شود.
سیفی با بیان اینکه در روز سه‌شنبه چهارم تیرماه مسابقات قرآنی بخش آقایان در رشته‌های اذان، دعاخوانی، حفظ 5 جزء، 10جزء،  20 جزء و حفظ کل برگزار می‌شود، اظهار کرد: در روز چهارشنبه در بخش آقایان در رشته‌های ترتیل و قرائت تحقیق برگزار شده و اختتامیه این مسابقات نیز در ساعت 19 عصر چهارشنبه با حضور مسئولان استانی وشهرستانی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام.

captcha