مازندران؛ میزبان ۵ شهید گمنام
کد خبر: 3820390
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

مازندران؛ میزبان ۵ شهید گمنام

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مردم غرب مازندران ششم تیرماه به استقبال پنج آلاله گمنام دفاع مقدس می‌روند.

5 شهید گمنان میزبان غرب مازندرانعبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو یا ایکنا از مازندران،  در جلسه ستاد استانی مراسم تشییع شهدای گمنام که در سپاه نوشهر برگزار شد، حضور شهدای گمنام را وحدت آفرین دانست و اظهار کرد: در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) استان مازندران میزبان پنج شهید گمنام خواهد بود.

وی افزود: پیکرهای دو شهید گمنام در سلمانشهر، یک شهید گمنام در پادگان مرزن‌آباد، یک شهید در کجور و یک شهید نیز در شهر پول تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

ملکی ادامه داد: پیکرهای شهدا صبح پنج‌شنبه، ششم تیرماه از مسیر کندوان وارد استان شده و در مرزن آباد مورد استقبال مردم و مسئولین قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری یادواره شهدای شهر مرزن آباد با سخنرانی سردار «حسین سلامی» خبر داد و افزود: پیکرهای پنج شهید گمنام پس از ورود به استان به محل این یادواره واقع در مصلا انتقال داده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، تصریح کرد: پیکرهای شهدا پس از برگزاری یادواره، جهت برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های وداع و تشییع در اختیار مسئولان نوشهر، چالوس و عباس آباد قرار می‌گیرند.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام صبح شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر سلمانشهر تشییع و در پارک کوثر خاکسپاری خواهند شد.

ملکی با بیان اینکه پیکرهای دو شهید گمنام در شهر پول و بخش کجور تشییع و تدفین خواهند شد، افزود: پیکر یکی از شهدا در پادگان شهید ادیبی مرزن آباد تدفین خواهد شد.

انتهای پیام

captcha