آمل؛ میزبان مسابقات استانی قرآن کریم در مازندران
کد خبر: 3819868
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

آمل؛ میزبان مسابقات استانی قرآن کریم در مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم مازندران در هفته اول تیرماه به میزبانی شهرستان آمل خبر داد.

آمل؛ میزبان مسابقات استانی قرآن کریم در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز 26 خردادماه در جلسه ستاد استانی چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم، گفت: چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم مازندران از دوم تیرماه در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان آمل برگزار می‌شود.
وی مسابقات قرآنی را فرصت مغتنمی برای شناسایی استعدادهای قرآنی دانست و افزود: در شرایطی که دشمن همه توان خود را در جهت دین‌زدایی و از بین بردن ارزش‌های معنوی در جامعه به کار گرفته، تقویت این چنین برنامه‌هایی در جامعه امری ضروری است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در جامعه اسلامی مفاهیم قرآنی باید همواره پررنگ و مورد توجه همه بخش‌های جامعه قرار گیرد، تصریح کرد: متأسفانه علیرغم شعارهایی که داده می‌شود عمل به مفاهیم قرآنی در جامعه اسلامی کمرنگ شده است.
وی افزود: بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی که امروز در جامعه می‌بینیم محصول بی توجهی به مفاهیم انسان‌ساز و تعالی بخش قرآنی است.

حیدری با بیان اینکه قرآن راه سعادت و رستگاری انسان را به خوبی مشخص کرده است، افزود: انسان اگر می‌خواهد در زندگی سعادتمندانه زندگی کند و دچار انحراف و کج روی نشود باید مفاهیم ناب قرآنی را در تمام سطوح زندگی خود نهادینه کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر اینکه راه سعادت و رستگاری عمل به مفاهیم قرآنی است، اظهار کرد: باید از نگاه سطحی به کلام الهی در جامعه اسلامی به شدت پرهیز شود و آیات الهی باید در متن زندگی ما وارد شود.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری رنج می‌برد، افزود: راه علاج این مشکلات توسل به مفاهیم قرآنی و عمل به آن در زندگی است.
انتهای پیام

captcha