فرزندانمان را به سبک زندگی مهدوی تربیت کنیم
کد خبر: 3818207
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

فرزندانمان را به سبک زندگی مهدوی تربیت کنیم

گروه معارف ــ مدیر حوزه علمیه نرجس(س) ساری گفت: در آموزش معتقدیم باید فرزندانمان را در مسیر سبک زندگی مهدوی تربیت و مسئولیت‌پذیر کنیم و آموزش‌ها از دوره دبستان باید با هدف تربیت نیروی انسانی برای حمایت از انقلاب و بر مبانی اسلامی باشد.

فرزندانمان را به سبک زندگی مهدوی تربیت کنیمزهرا پیشنمازی، مدیر حوزه علمیه نرجس(س) ساری در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: با اینکه دو دهه از قدمت حوزه علمیه خواهران مازندران می‌گذرد، این حوزه تا سطح دکترا فارغ‌التحصیل دارد.
وی افزود: استان مازندران 23 حوزه علمیه و حدود 3 هزار نفر طلبه دارد.
پیشنمازی تصریح کرد: از سال گذشته چهار کارگاه یک روزه با عنوان «مهارت ارتباطی زوجین» در حوزه حضرت نرجس(س) برگزار شد و با سرفصل‌هایی همچون اعتماد به نفس، ارتباط مؤثر، کنترل خشم،  ضرورت اجتماعی تربیت جنسی برگزار شد.
وی با بیان اینکه ایجاد شبکه مشاوره یکی از اقداماتی بود که در سال گذشته انجام شد، افزود: همه کسانی که در کارگاه حضور داشتند، عضو شبکه شدند در این شبکه به سوالات و شبهات مطرح شده پاسخ داده می‌شد و هنوز این شبکه ارتباطی فعال استت.
پیشنمازی بیان کرد: در آموزش  معتقدیم باید فرزندانمان را در مسیر سبک زندگی مهدوی  تربیت و مسئولیت‌پذیر کنیم و آموزش‌ها از دوره دبستان باید با هدف تربیت نیروی انسانی برای حمایت از انقلاب و مبانی اسلامی باشد.
وی افزود: برای انجام یک آموزش مفید و موثر باید خانواده‌ها نیز در آموزش مشارکت جدی داشته باشند و بر این اساس کارگاه‌های آموزشی نیز برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.
مدیر حوزه علمیه نرجس(س) ساری گفت: با توجه به شعار امسال و برای حمایت از تولید یک شبکه مجازی صنوف از همکاران و خانواده‌های  طلبه‌ها تشکیل شد و این شبکه در قالب یک بازارچه مجازی  فعالیت دارد و نیاز افراد عضو شبکه به برخی کالا و خدمات از طریق این شبکه مرتفع می‌شود.
وی با بیان اینکه جوانان همسر و شریک زندگی‌شان را درست انتخاب کنند، افزود: یک دفتر ازدواج راه‌اندازی شد و کسانی که مطالبه یک زوج مناسب دارند با مراجعه به فهرست دختران مجرد مراجعه کرده و با اطلاع از برخی مشخصات زوج، شماره تماس خانواده آن‌ها را به خانواده متقاضی پسر می‌دهند.
پیشنمازی گفت: در اواخر اسفند امسال نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه علمیه نرجس(س) برپا شد که ویژگی خاصی داشت در این نمایشگاه قیمت‌ها بر روی اجناس درج بوده و هر مراجعه کننده‌ای هر آنچه که نیاز داشت می‌توانست بردارد و وجه کالا را خود در صندوق قرار دهد.
انتهای پیام 
captcha