ساده‌زیستی امام(ره) در برنامه‌های سالگرد تبیین شود
کد خبر: 3816814
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

ساده‌زیستی امام(ره) در برنامه‌های سالگرد تبیین شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: در برنامه‌های سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به تبیین شخصیت و سیره عبادی، سیاسی و اجتماعی به‌ویژه ساده‌زیستی ایشان و همچنین نقش انقلاب اسلامی در جهان پرداخته شود.

سیره عبادی - سیاسی و ساده‌زیستی امام(ره) در برنامه‌های سالگرد تبیین شودبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز، 13 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مراسم سالگرد امام خمينی(ره) باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و مردم با آرمان‌های امام و انقلاب تجديد عهد کنند.
وی افزود:‌ امام راحل اولین ولي فقيه و رهبر سياسی در جهان اسلام است، لذا همه فعالان سیاسی و فرهنگی که می‌خواهند بر اساس موازین انسانی و اسلامی کار کنند، لازم است رهنمودهای امام خامنه‌ای و امام راحل را الگو و سرمشق خود قرار دهند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، تصریح کرد: شخصیت امام خمینی(ره) به زمان و مکان خاصی محدود نیست و ایشان فردی جامع و فقیهی کامل، فیلسوف و عارفی بی‌نظیر بود، چنانچه تحولات سیاسی و مبارزه با فساد و تباهی در تمام کشورهای اسلامی، نشأت گرفته از تفکرات وی است.
وی اظهار کرد: در برنامه‌های سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت امام(ره) به تبیین شخصیت و سیره عبادی، سیاسی، اجتماعی، به ویژه ساده‌زیستی ایشان و همچنین نقش انقلاب اسلامی در جهان پرداخته شود.

انتهای پیام

captcha