اعتماد به آموزش و پرورش خدشه‌دار نشود
کد خبر: 3816021
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

اعتماد به آموزش و پرورش خدشه‌دار نشود

گروه اجتماعی - معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، گفت: نباید اجازه بدهیم که تلاش معلمان، مربیان و اولیا در تربیت نسلی انقلابی و فرهیخته مورد هجمه قرار گیرد و اعتماد به آموزش و پرورش خدشه‌دار شود.

اجازه ندهید اعتماد به آموزش و پرورش خدشه‌دار شودبه گزارش ایکنا از مازندران حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، شامگاه دیروز نهم خردادماه در دومین همایش تجلیل از نخبگان قرآنی فرهنگی و دانش‌آموز که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: وقتی قرآن کریم با صدای خوش تلاوت می‌شود احساس آرامش می‌کنیم گویی آیات الهی از عمق وجودمان و به روحمان پیوسته است.
وی با بیان اینکه قرآن کریم ما را از حقیقت وجودمان آگاه می‌کند، افزود: یکی از دلایل اسلام آوردن اعراب جاهلیت این بود که گویی کلام الهی در وجود آنها از ازل بوده که با یادآوری پیامبر اسلام(ص) آنها توانستند بین حقیقت خود و قرآن ارتباط برقرار کردند.
حسن‌نژاد با بیان اینکه سکوت در برابر قرائت قرآن برای تدبر بیشتر نیست، تصریح کرد: سکوت در برابر قرآن به معنای این است که قرآن نور و حقیقت محض است و شناخت دیگر مسائل با قرآن انجام می‌شود و چیزی در برابر حقیقت قابل طرح نیست.
وی ادامه داد: توسل به قرآن تحمل رنج و سختی دنیایی را برای ما آسان‌تر کرده و قرآن برای مومنان، نور، شفا و درمان است.
معاون استاندار مازندران گفت: نگاه ما این است که همه دانش‌آموزان و معلمان انسان‌هایی فرهیخته و زحمت‌کش هستند و باید بدانیم همان قرآنیانی که مقام معظم رهبری به آنها می‌بالد پرورش یافته در آموزش و پرورش هستند.
وی با بیان اینکه نباید برخی از جزئیات و مشکلات، سرمایه‌های کشور را مورد تهدید قرار دهد، ادامه داد: نباید اجازه بدهیم که تلاش معلمان، مربیان و اولیا در تربیت نسلی انقلابی و فرهیخته مورد هجمه قرار گیرد و اعتماد به آموزش و پرورش خدشه‌دار شود.
به گزارش ایکنا در ابتدای این مراسم روشندل علی رضا اسدی و قاسمی، بانوی روشندل از حافظان کل قرآن و نیز نیکان فتحی و مولایی معین از حافظان کل قرآن کریم آیاتی از کلام‌الله را قرائت کردند.
در ادامه این همایش پس از اجرای گروه مدیحه‌سرایی آل طه جویبار و ارائه کنفرانس نهج‌البلاغه توسط نرگس گردندهی، از نفرات اول مسابقات قرآن دانش‌آموزان در رشته و مقاطع مختلف و نیز از فرهنگیان نمونه قرآنی تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha