اعطای جایزه سرآمدی فعالیت‌های قرآنی به شرکت‌های برتر گاز در کشور
کد خبر: 3813776
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

اعطای جایزه سرآمدی فعالیت‌های قرآنی به شرکت‌های برتر گاز در کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دارالقرآن‌الکریم شرکت ملی گاز ایران، گفت: در سال جاری در نظر داریم جایزه سرآمدی در حوزه قرآنی را با رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه بر اساس سند قرآنی، به شرکت‌های برتر، اعطا کنیم.

اعطای جایزه سرآمدی فعالیت‌های قرآنی به شرکت‌های برتر گاز در کشورحسین ربیعیان، مشاور مدیرعامل و مسئول دارالقرآن‌الکریم شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: از لحاظ فرهنگی، ورزشی و قرآنی توجه ویژه در شرکت ملی گاز شده که حاصل این اقدام به تربیت گروه عظیم قاری و حافظ قرآن شده است.
وی با بیان اینکه همه تلاش دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران جهت حاکم کردن مدیریت و فرهنگ قرآنی در فضای ادارات است، افزود: سند جامع فعالیت‌های قرآنی شرکت ملی گاز تدوین و به همه شرکت‌های تابعه ابلاغ شد.
ربیعیان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 11 هزار نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز ملی ایران شرکت کردند، تصریح کرد:  برگزاری مسابقات در بخش‌ کارکنان و فرزندان در رشته‌های مختلف، قرائت، مفاهیم، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه، اذان و... می‌تواند به عمق‌بخشی  فعالیت‌های قرآنی مؤثر باشد.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت گاز توجه ویژه به موضوع آموزش است که این مهم در سال گذشته با انعقاد تفاهمنامه آموزشی با دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی،  پیگیری شد و در سال جاری موضوع آموزش علاوه بر روش سنتی به‌صورت مجازی نیز در دستور کار قرار گرفت.
مسئول دارالقرآن‌الکریم شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه شرکت گاز استان مازندران در حوزه فعالیت‌های قرآنی رتبه برتر را دارد، اظهار کرد: در سال جاری در نظر داریم جایزه سرآمدی در حوزه قرآنی را با رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه بر اساس سند قرآنی به شرکت‌های برتر، اعطا کنیم.
انتهای پیام
captcha