برگزاری کلاس قرآن ضمن خدمت در دانشگاه مازندران
کد خبر: 3812842
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

برگزاری کلاس قرآن ضمن خدمت در دانشگاه مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از برگزاری کلاس ضمن خدمت قرآنی در سه مقطع کارمندان، اساتید و دانشجویان دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: این کلاس‌ها از ۲۸ اردیبهشت ماه شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

برگزاری کلاس ضمن خدمت قرآنی در دانشگاه مازندرانحیدر جانعلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: هدایت‌گری یکی از شاخصه‌های مهم کلام الهی است و انسان در سایه‌سار قرآن هیچگاه دچار انحراف نخواهد شد.
وی افزود: واحد قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با همکاری اداره بودجه و تشکیلات و اداره تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری کلاس‌های  ضمن خدمت قرآنی در سه مقطع کارمندان، اساتید و دانشجویان در سطح دانشگاه مازندران  کرده است.
وی افزود: این کلاس‌ها از 28 اردیبهشت 98 آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
جانعلی زاده، تصریح کرد: ساعات شروع کلاس‌ها هر روز راس ساعت 12 است و فراگیران در  روزهای زوج در نمازخانه سازمان مرکزی و در روزهای فرد در نمازخانه پردیس دانشگاه به فراگیری آموزه‌های قرآنی می‌پردازند.
وی افزود: این دوره ضمن خدمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و در پایان این دوره به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha