۸ خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره «نامه‌ای به امام رضا(ع)»
کد خبر: 3812662
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

۸ خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره «نامه‌ای به امام رضا(ع)»

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مهلت ارسال آثار بخش ويژه چهاردهمين جشنواره بين‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) را هشتم خردادماه سال‌جاری اعلام کرد.

8 خردادماه آخرین فرصت ارسال اثر به دبیرخانه بخش ویژه جشنواره بين‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع)عباس زارع، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: بخش ویژه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی دل‌نوشته‌ای به امام رضا(ع) در دو رده سنی کودکان و نوجوانان از هفت تا 18 سال و بزرگسالان از 18 سال به بالا در مازندران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا هشتم خرداد‌ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، افزود: مازندران از ظرفیت خوبی برای برگزاری  جشنواره‌های فرهنگی و هنری به وی‍ژه جشنواره‌های منتسب به خاندان نبوت برخوردار است و بسیاری از آثاری که به جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) ارسال می‌شوند از نگاه هنری قابلیت پرداختن دارد.
معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار کرد: انتخاب یک حدیث از امام رضا(ع) با موضوع «نماز» و یکی از «آسیب‌های اجتماعی» در بخش ویژه این جشنواره مورد توجه است.
 مسئول نمایندگی بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در مازندران با اشاره به استقبال چشمگیر از بخش ویژه این جشنواره، گفت: در جشنواره سیزدهم 82 هزار و 845 نامه از 41 کشور رسید و سه اثر در بخش ویژه حدیث رضوی، منتخب و معرفی شدند.
زارع با بیان اینکه آئین اختتامیه این جشنواره 16تیرماه سالجاری به همراه معرفی برترین‌ها برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی ساری، میدان امام (ره)،  اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی دل‌نوشته‌ای به امام رضا(ع)، کد پستی 4815838794، صنوق پستی 1551 و یا پست الكترونیك به نشانی Nameh.imamreza@gmail.com ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha