برگزاری سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی در ساری
کد خبر: 3812264
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

برگزاری سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی در ساری

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در قالب جشن رمضان سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و حوزه علمیه خواهران استان در ساری برگزار می‌شود.

برگزاری سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی در ساریعباس زارع، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان تبلیغات محیطی با مضامین دینی و قرآنی در سراسر استان انجام شد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم شعر‌خوانی شاعران آئینی در رامسر، افزود: در این مراسم هشت نفر از شاعران شاخص که در نزد مقام معظم رهبری شعرخوانی دارند به همراه هفت نفر از شاعران برجسته استان حضور یافته و به شعرخوانی می‌پردازند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، تصریح کرد: در قالب جشن رمضان سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و حوزه علمیه خواهران استان در ساری برگزار می‌شود.
وی برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان و جوانان در شهرستان بابلسر با حضور قاریان ملی و بین‌المللی را از دیگر برنامه‌های جشن رمضان دانست و افزود: برگزاری جشنواره کتابت وحی در شهرستان آمل و محمودآباد از دیگر برنامه‌های جشن رمضان است.
زارع، گفت: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در سراسر استان و نیز به صورت ویژه در پارک ولایت ساری یکی دیگر از برنامه‌های جشن رمضان بوده و در نمایشگاه قرآنی امسال سعی شده تا از همه ظرفیت‌های استانی و حتی ملی برای هر چه باشکوه‌تر کردن این نمایشگاه بهره‌گیری شود.
انتهای پیام

captcha