برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن در مازندران
کد خبر: 3812154
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن در مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن، عترت و نماز مازندران از برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن در سطح استان خبر داد.

برگزاری کرسی تلاوت قرآن در مازندرانمحمود تنها، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی دارلقرآن آموزش و پرورش مازندران، محافل و کرسی تلاوت قرآن با حضور قاری بین‌المللی، حامد شاکرنژاد و حافظان و قاریان مازندران، در سطح استان برگزار شد.
وی افزود: این محافل در آمل به میزبانی دبستان شهید محبی، در نکا به میزبانی دارلقرآن شفا، در تنکابن با میزبانی دارالقرآن آموزش و پرورش و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز مازندران با بیان اینکه در دهه اول ماه مبارک رمضان، همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم با حضور 300 حافط قرآنی حداقل 16 سوره پایانی قرآن در قائمشهر برگزار شد، تصریح کرد: در دهه اول  ماه مبارک اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان قائمشهر به میزبانی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: برگزاری ختم گروهی قرآن در دبیرستان نمونه دولتی زینب کبری(س)،  برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان پسرانه شاهد تنکابن، برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان نوابه آراسته‌پور تمشکل، برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان رازی نشتارود، برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان دخترانه شهید محجوبی، محفل انس با قرآن در سیمرغ با قرائت حامد شاکرنژاد از دیگر برنامه‌های اجرایی شده از سوی آموزش و پرورش استان بود.
انتهای پیام

 

captcha