هزینه بزرگداشت هفته سلامت کهگیلویه و بویراحمد به سیل‌زدگان اختصاص یافت
کد خبر: 3805553
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

هزینه بزرگداشت هفته سلامت کهگیلویه و بویراحمد به سیل‌زدگان اختصاص یافت

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس مصوبه ستاد گرامیداشت هفته سلامت دانشگاه، هزینه برنامه‌های هفته سلامت استان به سیل‌زدگان اختصاص یافت و تنها فعالیت‌های تبلیغی و آموزشی مرتبط با شعار هفته سلامت انجام خواهد شد.

هزینه بزرگداشت هفته سلامت کهگیلویه و بویراحمد به سیل زدگان اختصاص یافت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اورنگ ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، یکم اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: هزینه حاصل از صرفه‌جویی برنامه‌های هفته سلامت جهت خرید اقلام سلامت محور موردنیاز هموطنان مناطق سیل‌زده کشور اختصاص یافت.
وی افزود: در شهرستان‌ها نیز مکان‌هایی برای دریافت کمک‌های مردمی و کارکنان دانشگاه در نظر گرفته شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده و فعالیت‌های صورت گرفته مرتبط در این مناطق، بیان کرد: این مجموعه در صورت نیاز با تمام امکانات و توان، جهت خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز است.
ایلامی تصریح کرد: هم‌اینک نیز تعدادی از کارکنان این دانشگاه در برخی از این مناطق مستقر هستند.
وی ابراز کرد: شعار هفته سلامت درسال 98 «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به‌سوی پوشش همگانی سلامت» است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخ‌گویی منطقی و شایسته به مردم، در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه‌های مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداشته شود.
ایلامی ادامه داد: برای این هفته از یکم تا هفتم اردیبهشت، عناوین «دسترسی عادلانه به خدمات سلامت»، «آموزش؛ رکن سلامت»، «مشارکت اجتماعی و سلامت»، «مراقبت‌های اولیه بهداشتی و سلامت روان»، «سلامت در حوادث و بحران‌ها»، «سبک زندگی سلامت محور» و «سلامت، جمعیت و خانواده» انتخاب شده که در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری برنامه‌های مختلف، به این مفاهیم پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت 98 در سراسر کشور برگزار ‌می‌شود.
انتهای پیام

captcha