پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به فرمانده جدید سپاه
کد خبر: 3805508
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به فرمانده جدید سپاه

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پیامی، انتصاب سردار سرلشگر سلامی را به‌عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به فرمانده جدید سپاه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در پیامی، انتصاب سردار سرلشگر سلامی را به‌عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام  به شرح زیر است:

باسمه تعالی
برادر ارجمند؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
با سلام و تحیّات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به‌عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های برجسته شما در مدیریت‌های کلان و مسئولیت‌های گوناگون نهاد انقلابی، جهادی و مردمی سپاه است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
بی‌تردید حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید و حرکت سپاه به‌سوی تکامل گامهای بلند خواهد بود.
با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌اللّه‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) برای اجرای منویات معظم له و راهبردهای مورد تأکید ایشان در خانواده بزرگ سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

captcha