رونق تولید برپایه استقلال و اقتدار کشور میسر می‌شود
کد خبر: 3805283
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

رونق تولید برپایه استقلال و اقتدار کشور میسر می‌شود

گروه شهرستان‌ها ــ امام جمعه شهرستان تایباد گفت: برای رسیدن به توسعه اقتصادی و حرکت در مسیر فرمان رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به نام «رونق تولید» نیاز است تمام سرمایه‌گذاری‌ها بر پایه استقلال و اقتدار کشور صورت گیرد.

رونق تولید برپایه استقلال و اقتدار کشور میسر خواهد شدحجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده، امام جمعه تایباد در گفت‌وگو با ایکنا خراسان رضوی، اقتدار را در سه حوزه مهم معرفی کرد و گفت: استقلال کشور بر سه پایه اقتدار علمی و فرهنگی، دفاعی و اقتصادی پایه‌گذاری شده و لازم است برای رسیدن به این سه اصل مردم‌مدار و درون‌گرا بود.

وی با اشاره به اهمیت اعتماد به نفس در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور اظهار کرد: این عمل وابستگی به بیگانگان را کاهش می‌دهد، سبب رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی می‌شود، همچنین نظام مقدس اسلام بر پایه مردم‌مداری برپا شده و با رویکرد صادرات محوری گام برمی‌دارد از این‌رو داشتن روحیه اسلامی با اعتماد به نفس بالا میسر خواهد شد.

وحدت تمام اقلیت‌های مذهبی در کشور زبانزد خاص و عام است
خطیب جمعه تایباد بیان کرد: امروز چیزی که دشمنان این نظام را نگران و هراسان کرده، وحدت میان مسلمانان در سراسر جمهوری اسلامی ایران است، به‌ویژه شهرهای تلفیقی که با وحدت و انسجام زیر سایه پرچم مقدس و گوش به فرمان مقام معظم رهبری یکپارچه حرکت می‌کنند.

ملکی مردم تشیع و تسنن تایباد را بسیار خونگرم با وحدت و انسجام بالا معرفی کرد و افزود: این وحدت نه تنها با شعار بلکه به‌صورت عملی میان مردم این خطه مرزی نمایان شده و تلاش می‌کنند با حفظ آن بر مشکلات غلبه کنند.

وی عنوان کرد: بهتر است در چنین زمانی که دشمن برای صدمه زدن به مسلمانان از تضعیف ایمان آنان بهره‌مند می‌شود، صفوف نماز جمعه و جماعات باصلابت بیشتری نمایان شود، به مسائل معنوی و توسعه مساجد اهمیت ویژه‌ای داده شود.

امام جمعه تایباد گفت: سرگرمی‌های مادی بدون درنظر گرفتن معنویات خسارت‌بار است، درصورتی که اگر معنویات پرورش یابد شاهد نزول برکات و ازدیاد خیرات در کشور خواهیم بود.

وی با بیان اهمیت نامگذاری امسال مزین به نام «رونق تولید» تصریح کرد: رهبر فرزانه کشور ایران با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده شعار سال را چنین طراحی کردند که دراصل برترین نامگذاری است، مدیران اجرایی در راستای منویات رهبری باید با نگاه انقلابی و رویکرد جهادی در میدان حضور یابند و با تشویق سرمایه‌داران به توسعه و رونق تولید کمک کنند.

انتهای پیام

captcha