«کاروان شاعران و نویسندگان جهادی» به مناطق سیل‌زده می‌روند
کد خبر: 3801373
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

«کاروان شاعران و نویسندگان جهادی» به مناطق سیل‌زده می‌روند

گروه ادب ــ فراخوان اردوی جهادی شاعران و نویسندگان برای اعزام به مناطق سیل‌زده غرب کشور از سوی مؤسسه شهرستان ادب منتشر شد.

«کاروان شاعران و نویسندگان جهادی» به مناطق سیل‌زده می‌روندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه شهرستان ادب؛ فراخوان اردوی جهادی شاعران و نویسندگان برای اعزام به مناطق سیل‌زده غرب کشور به همت مؤسسه شهرستان ادب منتشر شد.

در متن این فراخوان آمده است؛ به اطلاع شاعران و نویسندگان گرامی، همچنین اعضای دوره‌های آموزشی «آفتابگردان‌ها» و «مدرسه رمان» می‌رساند، نظر به مصیبت وارده بر بخشی از هموطنان گرامی و صبورمان در مناطق غرب کشور و نیاز مبرم این عزیزان به همیاری همه گروه‌های اجتماعی، مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب بنا دارد اقدام به راه‌اندازی کاروانی جهادی از شاعران و نویسندگان کشور کند.

بدین منظور از همه شاعران، نویسندگان و اهالی ادبیات که علاقه‌مندی و آمادگی کار جهادی و انجام فعالیت‌های خدماتی به منظور گل‌روبی و پاکسازی منازل و کمک به مناطق سیل‌زده غرب کشور را دارند، دعوت می‌شود تا با حضور در این کاروان و با یاری همدیگر، باری کوچک از دوش زخمی هموطنان سیل‌زده‌مان برداریم.

شرایط حضور در اردو به شرح زیر است:

۱. زمان اردو پنج تا هفت روز و از هفته جاری خواهد بود.

۲. این اردو در مرحله نخست صرفاً مختص آقایان است. شرایط مراحل بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد.

۳. در این مرحله اولویت با افرادی است که سابقه حضور در اردو‌های جهادی را داشته باشند.

۴. برنامه اردو در این مرحله صرفاً انجام امور خدماتی و کار‌های یدی و در هماهنگی با گروه‌های جهادی مستقر در منطقه است.

علاقه‌مندان در صورت آمادگی برای حضور با شماره ۰۲۱۷۷۵۳۱۸۶۶ (داخلی یک) تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان‌های با شماره ۰۹۱۹۰۰۲۲۱۹۴ در ارتباط باشند. اخبار و جزئیات بیشتر در این زمینه از طریق سایت شهرستان ادب به نشانی shahrestanadab.com اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha