لزوم افزایش استقامت ملت و مسئولان در دهه پنجم انقلاب
کد خبر: 3795731
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

لزوم افزایش استقامت ملت و مسئولان در دهه پنجم انقلاب

گروه اجتماعی ــ عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بر لزوم افزایش مقاومت و استقامت ملت و مسئولان در ورود به دهه پنجم انقلاب تأکید کرد و گفت: باید در راه آنچه که خواسته‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است، قدم برداریم.

لزوم افزایش اسقامت ملت و مسئولین در دهه پنجم انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خلیل‌پور، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، همان شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال پس از گذشت پیروزی، همچنان با اقتدار به این شعار عمل و آن را حفظ کرده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی موفق شده تا به شعار نه شرقی و نه غربی عمل کند و بزرگترین چالش پیش‌روی انقلاب، مقاومت است که هنوز ادامه دارد و امروز که افرادی در لایه‌های مختلف حکومتی نفوذ کرده‌اند، باید این مقاومت بیش از پیش ادامه یابد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خلیل‌پور افزود: امروز باید بیش از پیش در مقابل دشمنان خارجی و بخصوص داخلی و نفوذی‌های نظام و لیبرال‌ها ایستادگی کنیم تا بتوانیم انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم.
وی با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره هود یادآور شد: خداوند متعال در این آیه خطاب به نبی مکرم اسلام(ص) می‌فرماید که «فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَكَ وَلَا تَطْغَوْا ۚ إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ»، پس تو چنان که مأموری استقامت و پایداری کن و کسی که با همراهی تو به خدا رجوع کند نیز پایدار باشد، و هیچ از حدود الهی تجاوز نکنید که خدا به هر چه شما می‌کنید بصیر و داناست.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه همانگونه که خداوند متعال در این آیه شریفه، پیامبر را به صبر و مقاومت دعوت می‌کند، بیان کرد: طبق این آیه شریفه، اکنون که وارد دهه پنجم انقلاب شده‌ایم، باید استقامت و مقاومت در ملت و مسئولان افزایش یابد و در راه آنچه که خواسته‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است، قدم برداریم.
انتهای پیام

captcha