افتتاح مدرسه خیّرساز حضرت مهدی(عج) در اسلامشهر
کد خبر: 3771563
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

افتتاح مدرسه خیّرساز حضرت مهدی(عج) در اسلامشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدرسه دخترانه خیّرساز مهدی موعود(عج) شهرک قائمیه صبح امروز، 20 آذر با حضور مسئولان اسلامشهر و خیّر مدرسه‌ساز افتتاح شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم افتتاح دبیرستان خیّرساز مهدی موعود(عج) و تجلیل از مهدی مانی، خیّر مدرسه‌ساز صبح امروز، 20 آذر با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر در شهرک قائمیه(عج) برگزار شد. این دبیرستان دخترانه به همت این خیّر مدرسه‌ساز احداث‌ شده است.

حسینعلی بنار، رئیس اداره آموزش‌وپرورش اسلامشهر در حاشیه این مراسم گفت: چنانچه مساعدت خیّرین نبود ما در شهرک قائمیه با مشکل تحصیلی دانش‌آموزان مواجه بودیم که خوشبختانه با نگاه بلند خیرین این مشکل مرتفع شد.

وی اعلام کرد: در سال آینده در نوبت دوم این دبیرستان دانش‌آموزان بیشتری جذب خواهند شد که بتوانیم تراکم دانش‌آموزان مدرسه‌های دیگر را کاهش دهیم تا هم دانش‌آموزان بتوانند به‌راحتی آموزش ببینند و هم معلمان نیز بتوانند در کیفیت کارشان بیشتر دقت کنند.

بنار تصریح کرد: تجهیزات مدرسه با مساعدت اداره کل نوسازی مدارس انجام‌شده و یکی از مدارس بسیار خوب با استاندارد و ایمنی بالاست که در این منطقه ساخته‌ شده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش اسلامشهر به سایر پروژه‌های خیّرساز شهرستان اشاره کرد و گفت: یک پروژه شهرک‌ساز دیگر در حال اجرا در شهرک واوان است، خیّرعزیزی به نام کریمی‌زند در حال احداث هستند. دو پروژه هم از طریق ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دست ساخت است که برای مهرماه سال آینده امکان استفاده از آن وجود دارد. امیدواریم که سه پروژه خیّرساز به همراه پروژه شهرک واوان را در مهر سال آینده داشته باشیم.

این دبیرستان دخترانه با اعتباری بالغ‌ بر 2 و نیم میلیارد تومان در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر ساخته‌ شده است و با داشتن 18 کلاس و 8 دفتر اداری و آزمایشگاه از ابتدای سال تحصیلی پذیرای هزار دانش‌آموز است.

حسین رشیدی

انتهای پیام

captcha