شرایط كسب درآمد هنرمندان محیا شود
کد خبر: 3770443
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
رحمانی:

شرایط كسب درآمد هنرمندان محیا شود

گروه فرهنگی ـ سرپرست استانداری فارس با یادآوری ظرفیت‌های هنری این استان اظهار کرد: باید شرایط برای كسب درآمد هنرمندان فراهم شود.

به گزارش ایكنا از فارس، یدالله رحمانی، سرپرست استانداری فارس شب گذشته، 16 آذرماه در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی این استان گفت: باید شرایطی برای کسب درآمد هنرمندان ایجاد شود تا ضمن انتقال غنای فرهنگی به جامعه، اشتغال هم ایجاد شود.
وی افزود: این استان کهن که باید آن را ایران کوچک نامید، شهره دنیاست و صاحبدلان، این دیار را با حافظ و سعدی می‌شناسند و مؤمنان در حرم حضرت شاهچراغ(ع) سومین حرم اهل بیت(ع) به آستان ملکوت پای می‌گذارند.
سرپرست استانداری فارس با بیان اینکه تاریخ سرزمین فارس گویای تمدن جهان و مورد توجه تمام علاقمندان به فرهنگ و هنر و پژوهش است، گفت: ثبت 5 اثر جهانی در فهرست یونسکو و 2900 اثر ملی نشان‌دهنده این ظرفیت بی‌بدیل است.
رحمانی گفت: موسیقی فارس آمیخته‌ای از دانش و ذوق و فطرت آدمی است و فیلسوفان و دانشمندان هنر در خصوص زیبایی‌ها و تأثیرات علم موسیقی مطالبی را بیان کردند که جایگاه این هنر را نشان می‌دهد.
وی همچنین ضمن تشکر از گروه‌های موسیقی که با برنامه‌های دلنشین خود وجد و شور و نشاط در جمع ایجاد کردند، اظهار کرد: استان فارس جلوه‌گاه فرهنگ، هنر، طبیعت و گهواره تمدن ایران زمین است.
رحمانی با بیان اینكه موسیقی نیز در فارس از جایگاه والایی برخوردار است، بر مشارکت بخش خصوصی ضمن حفظ ارزش آثار موسیقایی تاکید كرد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۳
0
0
درود بر تمام هنر دوستان و درود بر استاندار محترم جناب رحمانی
captcha