تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن در ساری
کد خبر: 3768108
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن در ساری

گروه فعالیت‌های قرآنی- نفرات برتر 22 امین دوره از مسابقات قرآن گرامیداشت یاد و خاطره قاری و حافظ قرآن سیده ثمینه باقری سلیمی تجلیل شدند.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن در ساری
به گزارش ایکنا از مازندران اختتامیه 22 امین دوره از مسابقات قرآن گرامیداشت یاد و خاطره قاری و حافظ قرآن سیده ثمینه باقری سلیمی عصر دیروز هفتم آذرماه در مدرسه دخترانه عترت در ساری برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این مراسم بعد قرائت قرآن توسط ایزی قاری برجسته استانی و کشوری و قرائت سرود جمهوری اسلامی ایران این مراسم آغاز شد.
در ابتدای این مراسم گروه سرود مدرسه عترت، سرود خود را اجرا کردند و پس از پخش کلیپ حاوی تصاویری از برگزاری مسابقات امسال و سال‌های گذشته، لوح و جوایزی ارزشمند با حضور مسئولان شهرستانی و استانی به تفرت برتر اهدا شد.
در مقطع ابتدایی در رشته قرائت سیده مهنا حسینی رتبه اول، حسنا واحدی و فاطمه عسگری به طور مشترک رتبه دوم و هانیه اندرخورا رتبه سوم را از آن خود کرد.
در مقطع ابتدایی در رشته حفظ، ریحانه فاضلی، ساجده وثیقی و سید فاطمه حسینی به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.
در رشته قرائت در مقطع متوسطه اول زهرا کریمی، حدیث یعقوبی و کوثر کاویانی و در رشته حفظ سیده تهمینه عمادی، سیده رقیه قاسمی و فاطمه شعبانی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن در ساری
در ادامه محمود تنها رئیس امور قرآن و عترت آموزش و پرورش مازندران طی سخنانی، گفت: نفس برگزاری این مسابقات در سالگرد یک قاری و حافظ قرآن بسیار ارزشمند است و باید این اقدام الگویی زیبا برای همه خانواده‌ها مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: ایمان و عمل صالح دو مفهومی است که در قرآن به کرات ذکر شده و ما برای دریافت فرهنگ قرآنی باید این توصیه مهم قرآن توجه ویژه داشته باشیم.
تنها تصریح کرد: برای اینکه بدانیم چقدر قرآنی هستیم لازم است بیندیشیم که وجودمان در خانه و محیط کار و ارتباط با دیگران چقدر سبب آرامش اطرافیانمان می‌شود.
وی افزود: اولین تاثیرگذاری قرآن ایجاد آرامش در قلب فرد است و فرد متاثر از کلام حق این آرامش را به دیگران انتقال می‌دهد.

انتهای پیام

captcha