از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب تا حرکت اتوبوس جوان
کد خبر: 3727851
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹
به مناسبت دهه کرامت در قرچک برگزار می‌شود؛

از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب تا حرکت اتوبوس جوان

کانون خبرنگاران نبأ ــ جانشین فرماندهی سپاه 15 خرداد قرچک حضرت معصومه(س) را الگوی همه دختران عفیفه عنوان کرد و با بیان اینکه همه دختران شهر در ویژه برنامه دختران آفتاب دعوت هستد، گفت: برنامه های متنوعی به مناسبت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف در قرچک برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

  به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرگرد پاسدار غلامرضا نجفی، جانشین فرماندهی سپاه 15 خرداد قرچک ظهر دیروز، 13 تیر در جلسه هماهنگی بزرگداشت برنامه های دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف در شهرستان قرچک، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را ولی نعمتان ایران اسلامی برشمرد و گفت: افتخار میزبانی از کریمه اهل بیت نعمتی است که خداوند شامل حال ما کرده و همه مردم می توانند از وجود این کریمان بهره مند شوند.

وی با تأکید به توجه به کرامات اهل بیت، ابراز کرد: در دهه کرامت علاوه بر برگزاری جشنها و مراسمها باید خدمت رسانی به گونه ای باشد که به تأسی از سبک زندگی این بزرگان مردم از خدمات حکومت اسلامی بهره ببرند و ایام خوبی است تا نهادهای سطح شهرستان امور حمایتی خود را در این روزها انجام دهند.
نجفی حضرت معصومه(س) را الگوی همه دختران عفیفه عنوان کرد و گفت: همه دختران شهر در ویژه برنامه دختران آفتاب که در روز 24 تیر برگزار می‌شود، دعوت هستد.

بزرگداشت هفته کرامت؛ حلقه مفقوده برنامه های مناسبتی
همچنین محسن خرمی شریف، شهردار قرچک در این جلسه، بزرگداشت هفته کرامت را حلقه مفقوده در برنامه های مناسبتی سال دانست و با ابراز گلایه از ضعف برنامه های فرهنگی در این ایام گفت: متأسفانه برخی از مسئولین با تدارک چند برنامه گزارشی می خواهند این ایام با برکت را به پایان برسانند.
وی با تأکید بر اینکه باید یکی از بهترین ایام سال در کشور ما این ایام باشد و همه چشم انتظار آغاز آن باشند، از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در محل دائمی نمایشگاه های شهراری قرچک خبر داد و گفت: این نمایشگاه با موضوع عفاف و با همکاری همه دستگاه های فرهنگی شهرستان برگزار می شود.

خانواده زندانیان؛ چالش پیش روی جامعه امروزی
عبدالحمید مهدوی، مدیر انجمن حمایت از زندانیان شهرستان قرچک در این جلسه امر به معروف و نهی از منکر را رأس همه فرائض دینی دانست و گفت: این کار مستلزم یک کار تشکیلاتی است و هر روز در جامعه باید شاهد پررنگ تر شدن این فریضه مهم باشیم.
وی با اعلام اینکه 120 خانواده در قرچک تحت حمایت ما هستند، خواستار حمایت مسئولین از این خانواده ها شد و گفت: خانواده زندانیان از چالش های پیش روی امروز جامعه ما است، با توجه به گفته همه کارشناسان حقوقی که جامعه خالی از جرم نداریم، بهتر است تا سرآغاز اجرای امر به معروف خانواده ها باشند تا کمتر شاهد آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.
مهدی نیکبخت، مدیریت آموزش و پرورش قرچک و از دیگر سخنرانان این جلسه با ابراز گلایه از ضعف در پرداختن به هفته حقوق بشر آمریکایی در سطح شهرستان، گفت: سبک و سیاق زندگی ها را باید به سمت و سوی سیره رضوی برد.
وی از مسئولین خواست تا نگاه خود به مقوله آموزش و پرورش را محدود به 9 ماه طول دوره مدرسه ها نکنند و برای دیگر ایام سال دانش آموزان برنامه ریزی کنند.

به حرکت در آمدن اتوبوس جوان در قرچک
همچنین پژمان منصوری، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان قرچک از راه اندازی اتوبوس جوان در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مشاوره ورزشی، روانشناسی و مذهبی به جوانان و دیگر برنامه های فرهنگی از اهداف حرکت این اتوبوس است.
در پایان این جلسه سیدحمیدرضا نعمتی، رئیس اداره بهزیستی قرچک انجام کار علمی به صورت تیمی را لازمه دوری از آسیب های اجتماعی دانست و با بیان اینکه اعتیاد اولین عامل طلاق در سطح این شهرستان است، گفت: تاکنون 3 مرکز بهبودی اعتیاد در شهرستان داشتیم که مرکز چهارم هم ویژه بهبودی زنان در آستانه بهره برداری است.

محمد فرخی 
انتهای پیام

captcha