هیئت اندیشه‌ورز فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز مدارس گردهم می‌آیند
کد خبر: 3725129
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
مسیب‌زاده:

هیئت اندیشه‌ورز فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز مدارس گردهم می‌آیند

گروه جامعه ــ مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برپایی اولین گردهمایی حضوری اعضای هیئت اندیشه‌ورز فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز مدارس سراسر کشور همزمان با مسابقات سراسری قرآن، نماز و عترت خبر داد.

شورای

محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به شکل‌گیری و برگزاری جلسات متعدد هیئت اندیشه‌ورز فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز مدارس، اظهار کرد: فعالیت‌های اجرایی در سه حوزه یاد شده در مدارس در اتاق فکری شکل می‌گیرد که آن را هیئت‌های اندیشه ورز می‌نامیم؛ بدین ترتیب تمام برنامه‌ها زیر نظر اساتید و کارشناسان حوزه آموزش و پرورش از سطح مدرسه تا استان از سراسر کشور تدوین می‌‌شود.

وی هیئت اندیشه ورز فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز را بازوی فکری معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرروش در تأمین برنامه‌ها دانست و گفت: این هیئت متشکل از مربیان، معلمان، معاونان و اساتید صاحب تجربه در امور دینی و قرآنی است که اقتضائات دانش‌آموزی را نیز می‌شناسند و فارغ از مسائل اجرایی به صورت فکری به کمک آموزش و پرورش می‌آیند.

مسیب‌زاده با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز مدارس طی یک سال گذشته تأسیس و به فعالیت پرداخته است، عنوان کرد: در حوزه قرآن چنین اتاق فکری در وزارت خانه وجود داشت اما طی یک سال گذشته گسترش پیدا کرد و حوزه‌های عترت و نماز را نیز در برگرفت.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به فعالیت این هیئت طی روزهای جمعه در بستر فضای مجازی و تبادل اندیشه به صورت گروهی و آنلاین پرداخت و گفت: اولین گردهمایی حضوری اعضای هیئت اندیشه‌ورز فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز مدارس سراسر کشور همزمان با مسابقات سراسری قرآن، نماز و عترت بخش پژوهشی دختران برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این گردهمایی را از 17 تا 20 تیرماه اعلام کرد و گفت: این مراسم در مشهد مقدس برگزار می‌شود و نماینده اندیشه‌ورزان هر استان به عنوان سرپرست یا مربی، کاروان‌های اعزامی مسابقات را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

captcha