نمایشگاه قرآن و عترت به صورت دائمی برگزار شود
کد خبر: 3719354
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

نمایشگاه قرآن و عترت به صورت دائمی برگزار شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- پیشکسوت قرآنی گفت: ایده شهرداری برای قرار گرفتن نمایشگاه قرآن و عترت در محل ساختمان شمس مناسب است و اگر امکانش باشد بخشی از یک طبقه به صورت دائمی نمایشگاه قرآن و عترت شود تا محصولات قرآنی عرضه کنند.

نمایشگاه قرآن و عترت به صورت دائمی برگزار شود

مرتضی سادات‌فاطمی، قاری و پیشکسوت قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی و در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، عنوان کرد: محل نمایشگاه امسال خوب است و خرسندم شدم که به این محل انتقال یافت.
انتخاب محل برگزاری نمایشگاه از ابتکارات خوب شهرداری
وی با بیان اینکه سال‌ها قبل برای بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت مشهد به نمایشگاه بین‌المللی رفته بودم که برای غرفه‌داران ومردم مشکلاتی به همراه داشت، ابراز کرد: ساختمان شمس فضای خوبی دارد و قبلاً از این ساختمان استفاده‌ای نمی‌شد که انتخاب این محل از ابتکارات خوب شهرداری است.
سادات‌فاطمی با اشاره به اینکه اگر برای این محل تبلیغ شود به یقین چند سال دیگر قابل مقایسه با نمایشگاه بین‌المللی نیست، تشریح کرد: در ماه رمضان مردم می‌خواهند به حرم بروند و در مسیر توقف می‌کنند تا سری هم به نمایشگاه قرآن بزنند، اما نمایشگاه بین‌المللی از مرکز شهر فاصله دارد و برای نمایشگاه قرآن معنی نداشت.
این پیشکسوت قرآنی در پایان گفت: ایده شهرداری برای قرار گرفتن نمایشگاه قرآن و عترت در محل ساختمان شمس مناسب است و اگر امکانش باشد بخشی از یک طبقه به صورت دائمی نمایشگاه قرآن و عترت شود تا محصولات قرآنی عرضه کنند.

انتهای پیام

captcha