اعزام 185مبلغ در ایام نوروز به بقاع متبرکه استان مازندران
کد خبر: 3701523
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبرداد:

اعزام 185مبلغ در ایام نوروز به بقاع متبرکه استان مازندران

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام 185مبلغ در ایام نوروز به بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از مازندران و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام ابراهیم حیدری در حاشیه ستاد تسهیلات سفرهای استان مازندران افزود: برپایی خیمه‌های معرفت، اعزام مبلغین به بقاع متبرکه، مراسم تحویل سال نو، اسکان زائرین، برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ۱۲ و ۱۳ فروردین از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل اوقاف وامور خیریه در استان مازندران در ایام نوروز است.
وی گفت:مسافران نوروزی ضمن بازدید از مناطق گردشگری و مناطق تاریخی هر شهرستان، به اماکن مذهبی نظیر بقاع متبرکه نیز برای زیارت و ادای احترام به اهل بیت (ع) مراجعه و اوقاتی را نیز در آن جا سپری می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: برنامه خیمه معرفت در امامزاده‌های سطح استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که در ذیل آن برنامه‌هایی نظیر مشاوره خانواده، مشاوره کودک، برگزاری مسابقات قرآن «قرآن بخوان، جایزه بگیر»، عرضه محصولات و اقلام فرهنگی انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: امسال همچنین علاوه بر مبلغان بومی هر شهرستان، ۱۸۵ مبلغ نیز در ایام نوروز به بقاع متبرکه مختلف استان اعزام شده که اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل شرعی و سخنرانی از مهم‌ترین وظایف این مبلغان است.

captcha