راهیان نور فناوری انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: 3701486
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

راهیان نور فناوری انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

گروه سیاست و اقتصاد: جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: راهیان نور فناوری انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های جامعه است.

 به گزارش ایکنا از مازندران و به نقل از ایسنا، حسین محمدرضایی گفت: آنچه انقلاب و نظام و دین را حفظ می کند فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت است و این فرهنگ اسلام و شیعه را در مقابل دشمنان شکست ناپذیر کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا افزود: در جنگ تحمیلی دشمن همه فشارها و امکانات جهانی را برای متلاشی کردن صف انقلاب و نظام اسلام به کار برد، اما عاملی که موجب شد تا هیچ اتفاقی به میل آن ها رخ ندهد و از طرفی صف انقلاب روز به روز محکم تر شود توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: همه جامعه اعم مسئولین و مردم باید این فرهنگ را تقویت کرده و برای مقابله با مستکبرین و نابودی اهداف دشمن آن را به کار برند.

محمدرضایی راهیان نور را بهترین فناوری انتقال فرهنگ مذکور در جامعه دانست و گفت:سرزمین راهیان نور مکانی است که مردم با حضور خود تداعی گر روحیه انقلابی گری رزمندگان و روحیه جهادی آنان هستند.

این مقام مسئول در بسیج سپاه کربلا از اقدامات ویژه سپاه و بسیج در ترویج این فرهنگ نام برد و گفت: همان گونه که در دفاع مقدس همه دستگاه ها ، نهادها و مردم در یک صف مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کردند و آن را با موفقیت پشت سر گذاشتند اکنون نیز تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مستلزم همکاری و تجهیز امکانات همگانی است .

جانشین سپاه کربلا با انتقاد از ضعف مشارکت دستگاه ها در بزرگترین مانور فرهنگی کشور افزود: برخی دستگاه های اجرایی طی چند سال اخیر آن چنان رغبتی به همکاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نشان ندادند .

محمدرضایی تقویت راهیان نور را پاسداشت مجاهدت رزمندگان و خون شهدا دانست و ادامه ی راه شهدا را مطالبه خانواده های آنان و ملت انقلابی خواند .

وی تصریح کرد: همان گونه که رزمندگان و شهدا به وظیفه انقلابی خود عمل کردند، مسئولین نیز باید وظیفه شناس بوده و با اقدام انقلابی راه شهدا را ادامه دهند .

captcha