طرح آرامش بهاری در امامزادگان شاخص شهرستان گلوگاه برپا می شود‌‌‌
کد خبر: 3701154
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

طرح آرامش بهاری در امامزادگان شاخص شهرستان گلوگاه برپا می شود‌‌‌

 گروه اجتماعی - اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه گفت: طرح آرامش بهاری همراه با خیمه معرفت در امامزادگان شاخص گلوگاه برپا می‌شود۰   

محمدحسین فاضلی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه در گفتوگو با ایکنا از مازندران گفت: طرح آرامش بهاری در امامزادگان شاخص گلوگاه برگزار میشود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه تصریح کرد: مجری این طرح ۸ بقعه متبر که بوده ولی در ۵ امامزاده شاخص شهرستان گلوگاه همزمان با سراسر کشور بصورت ویژه برگزار می شود.

فاضلی ادامه داد: خیمه های معرفت در راستای اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف خدمت رسانی فرهنگی و قرانی و رفاهی در گلوگاه برپا ‌‌‌‌می شود که این خیمه ها شامل غرفه های عفاف و حجاب، پرسمان دینی، مشاوره، همه واقف باشیم، کودکان، پاسخ به مسائل شرعی و نمایشگاه است.

وی با بیان این که آماده سازی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی از قبیل برنامه های عبادی و ادعیه، مراسم و قرائت دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه حضرت زهرا (س) در این مراسم صورت می گیرد.

این مسئول ادامه داد: ایستگاه های صلواتی در طول این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه که در مسیر تردد زائران قرار دارد دایر می شود.

وی افزود: مسافران و زائران نوروزی میتوانند از ۸ سوییت و ۱۲ زائر سرای امامزاده قاسم(ع)‌و دیگر امکانات این امامزاده و خیمه معرفت بقعه بی بی زینب(ع) و سید محمد(ع) هشتیکه استفاده کنند.

captcha