احسان و نیکوکاری؛ بهترین سنت‌های نوروز
کد خبر: 3701069
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
حجت‌الاسلام حسنی عنوان کرد:

احسان و نیکوکاری؛ بهترین سنت‌های نوروز

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: یکی از بهترین سنت‌های عید، احسان و نیکوکاری است زیرا هدیه، استحکام، محبت و صمیمیت را در زندگی به ارمغان می‌آورد.

احسان و نیکوکاری؛ بهترین سنت‌های نوروز

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با حضور در شبکه «سبلان» استان اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز، بیان کرد: بهار، نشان از تحول عظیم، سمبل تغییر و دگرگونی است و بهار طبیعت مهم‌ترین درس زندگی برای انسان است چراکه ابدیت و معاد را در مقابل چشم انسان تداعی می‌کند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه ابتدا و انتهای سال 97 مقارن با ماه رجب است، گفت: این تقارن را می‌توان یک فرصت مهم عنوان کرد و آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) را در این خصوص یادآور شد.

وی با بیان اینکه توصیه من به مردم حسن خلق و اخلاق‌مداری است، عنوان کرد: یکی از بهترین سنت‌های عید، احسان و نیکوکاری است زیرا هدیه، استحکام، محبت و صمیمیت را در زندگی به ارمغان می‌آورد.

بهزاد زارع
انتهای پیام

captcha