توجه به اقتصاد هنر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ هنرمندان قرآنی را حمایت می‌کنیم
کد خبر: 3699829
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

توجه به اقتصاد هنر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ هنرمندان قرآنی را حمایت می‌کنیم

معاون اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به تغییرات بخش هنری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: در این دوره از نمایشگاه با توجه به اقتصاد هنر از هنرمندان قرآنی حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: علی تن معاون اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: بخش هنری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سال‌های گذشته سعی داشته علاوه بر توجه هنرمندان، رضایت سایر اقشار جامعه و بازدیدکنندگان را نیز فراهم کند.

وی با بیان اینکه امسال حمایت از هنرمندان را در دستور کار قرار می‌دهیم، افزود: در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تلاش می‌کنیم که آثار را به شیوه‌ای نوین به نمایش بگذاریم، همچنین در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اقتصاد هنر نیز توجه خواهیم داشت.

تن با اشاره به شیوه‌های به نمایش گذاشتن آثار قرآنی هنرمندان، گفت: ما در نمایشگاه علاوه بر هنرهای تجسمی و خوشنویسی، آثار حجمی جدید را به نمایش می‌گذاریم و با جانمایی آثار هنرمندان در فضای نمایشگاه مردم را به فعالیت در عرصه‌های هنرهای قرآنی تشویق می‌کنیم.

معاون اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد از برنامه‌ریزی به منظور مشارکت با نهادهای مرتبط با هنرهای قرآنی خبر داد و افزود: تاکنون مذاکراتی با حوزه هنری و سازمان سینمایی نیز داشته‌ایم تا از ظرفیت آن‌ها نیز در بهتر شدن فضای هنری نمایشگاه بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه بخشی از عکس‌ها و فیلم‌های قرآنی نیز به نمایش در می‌آید، خاطر نشان کرد: در صورت وجود امکانات لازم فیلم‌هایی قرآنی و دینی اکران می‌کنیم در غیر این صورت عکس‌های فیلم‌های هنری و انقلابی را به نمایش درمی‌آوریم.

انتهای پیام

captcha