انتخاب خادمان قرآن سال 97 کلید خورد
کد خبر: 3699284
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
پورمعین:

انتخاب خادمان قرآن سال 97 کلید خورد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول انجمن خادمان قرآن گفت: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی انجمن خادمان قرآن، انتخاب خادمان برای تجلیل در ماه مبارک رمضان سال 97 کلید خورد.

محمدرضا پورمعین، مسئول انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی انجمن خادمان قرآن، انتخاب خادمان قرآن در رمضان سال 97 کلید خورد.
وی اظهار کرد: طی روز گذشته، 20 اسفندماه با حضور نمایندگان منتخب کمیته‌های تخصصی انجمن خادمان قرآن، بررسی کاندیداها و افراد معرفی شده که همچنین نیز ادامه دارد از سوی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استا‌ن‌ها و شخصیت‌های برجسته قرآنی و سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کلید خورد.
پورمعین عنوان کرد: همچنین مقرر شد آخرین اسامی و بررسی‌ها تا 20 فروردین‌ماه 97 به دبیرخانه این انجمن مستقر در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و برای هر کمیته سه کاندیدا معرفی و از بین آنها یک یا دو نفر در مجموع 14 برگزیده خادم قرآن انتخاب شود.
وی تصریح کرد: آیین‌نامه ارتقای سطح فعالان برگزیده و ممتازان که در سنوات گذشته در فهرست خادمان قرآن بوده‌اند، اعلام و ان‌شاءالله این افراد با رأی مجموع خادمان و کمیته‌های تخصصی به درجه خادمان قرآن ارتقا یابند.
مسئول انجمن خادمان قرآن کریم اظهار کرد: امسال 14 منتخب قرآنی در رشته‌های هشت‌گانه قاریان و حافظان، پژوهشگران و مفسران، هنرمندان، مدیران، ناشران و فضای مجازی و IT و استادان و مدرسان انتخاب و معرفی خواهند شد.
پورمعین همچنین موضوع ارتقای سطح خادمان را به صندوق حمایت از آنها و نشان‌های دولتی یادآور شد.
انتهای پیام

captcha