تجلیل از کارگردانان اولین جشنواره فیلم کوتاه آسمان در بابلسر
کد خبر: 3698689
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷

تجلیل از کارگردانان اولین جشنواره فیلم کوتاه آسمان در بابلسر

گروه فرهنگی- دبیر جشنواره فیلم آسمان کانون عکس و فیلم دانشگاه مازندران از تجلیل از کارگردانان فیلم‌های منتخب اولین جشنواره فیلم کوتاه آسمان در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری و مذهبی دانشگاه مازندران«رویش » خبر داد.

محسن صوفی دبیر جشنواره فیلم آسمان کانون عکس و فیلم دانشگاه مازندران و و دبیر کانون فیلم و عکس دانشگاه مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از مازندران گفت: از سوی کانون فیلم وعکس دانشگاه مازندران جشنواره فیلم کوتاه آسمان با نگاهی مبتنی بر ایجاد یک فضای سالم رقابتی و پویا بین دانشجویان علاقه‌مند به این هنر و نمایاندن ارزش‌های ملی و مذهبی و فرهنگی در قالب روحیه دانشجویی، با نگاه ویژه حمایتی به آثار سازندگان آماتور برگزار شد.
وی افزود: پس از اعلام فراخوان این جشنواره علاقمندان به شرکت در این جشنواره 20 اثر خود را تا تاریخ چهارم اسفند ماه 96 به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه مازندران ارسال کردند که پس از مهلت ارسالی توسط داوران مرحله نخست این جشنواره تعداد هشت فیلم کوتاه به مرحله نهایی راه یافت .
صوفی ادامه داد: داوری نهایی این جشنواره را آقایان مهرداد فلاحتگر و آرش رمضانی فوکلایی بر عهده داشتند که همزمان با اکران فیلم‌ها با حضورکارگردانان و دست اندر کاران فیلم ها به نقد و بررسی آنها پرداخته شد و پس از بررسی آثار از لحاظ محتوایی و تکنیکی فیلم‌های «اصغر آقا» ساخته ی آیت رضازاده از دانشگاه مازندران، «فهرست زندگی» ساخته ی محسن لاسمی از دانشگاه خواجه نظام الملک نوشهر، «بازنده» ساخته ی فائزه قنبری از دانشگاه نیما محمودآباد، به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم نخستین جشنواره آسمان شدند.
دبیر جشنواره فیلم آسمان کانون عکس و فیلم دانشگاه مازندران اظهار کرد: از کارگردانان آثار برگزیده اول تا سوم در اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری و مذهبی دانشگاه مازندران «رویش» با اهدای جوایزی نفیس به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد. انتهای پیامتجلیل از کارگردانان فیلم های منتخب اولین جشنواره فیلم کوتاه آسمانتجلیل از کارگردانان فیلم های منتخب اولین جشنواره فیلم کوتاه آسمانتجلیل از کارگردانان فیلم های منتخب اولین جشنواره فیلم کوتاه آسمان

 

captcha