ابعاد سیره حضرت فاطمه(س) آینه‌ای از فضیلت‌ها است
کد خبر: 3698378
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

ابعاد سیره حضرت فاطمه(س) آینه‌ای از فضیلت‌ها است

گروه فرهنگی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: زندگی‌نامه زیبا و پرنکته و آموزنده حضرت فاطمه(س) در ابعاد گونا گون، آینه‌ای است که نوری از بزرگی‌ها و فضیلت‌های را بر رواق دلمان می تاباند و شبستان جان‌مان را روشن می‌کند.

به گزارش ایکنا از مازندران، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران روز گذشته 18 اسفندماه در جشن نوروزی که همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، برگزار شد، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اولین مادر ایثارگر، نیکو کار و فدا کار عالم بود.
وی افزود: نگریستن به سیره عملی و شیوه رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) و زندگینامه زیبا و پرنکته و آموزنده ایشان در ابعاد گونا گون، آینه‌ای است که نوری از بزرگی‌ها و فضیلت‌های را بر رواق دلمان می تاباند و شبستان جان‌مان را هم چون روز، روشن می‌کند.

جاودانی تصریح کرد: مادران و زنان ما باید با تأسی از زندگی حضرت زهرا و سرلوحه قرار دادن آن در راه فاطمه‌ی زهرا گام بگذارند و از ایثارش، اطاعتش از خدا، عبادتش، شجاعتش ،احقاق حقش در زندگی خود بهره مند شوند و در زندگی خصوصی و اجتماعی خود بکارگیرند.

در ادامه این جشن اساتید و هنر جویان موسسه آموزشی آرمان به اجرای قطعاتی از موسیقی سنتی ایرانی پرداختند و به بانوانی که نام حضرت فاطمه زهرا را را داشتند هدایایی تقدیم شد.

همچنین در پایان این مراسم در پایان این جشن که با حضور قوام الدین بینایی محقق و پژوهشگر مازندرانی و صاحب امتیاز موسسه فرهنگی هنری آرمان ایزد شهر، یوسف تیموری بازیگر تئاتر و سینمای کشور، عنایت داوودی مدرس ملی سواد رسانه ای امروز و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر جهاد دانشگاهی مازندران و مسئول دفتر انجمن هنر های نمایشی شهرستان بابلسر، از هنرمندان گروه نمایشی راتا وابسته به موسسه فرهنگی هنری آرمان که چندی پیش با حضور نمایش‌های «گزارش یک تابوت» و« فریاد سبز» به کارگردانی مهدی نصراله‌زاده از هنرمندان جوان و فعال تئاتر ایزد شهر در جشنواره‌های تئاتر بسیج مازندران و بچه‌های مسجد حوزه هنری مازندران 96 که رتبه‌های برتر این جشنواره را به خود اختصاص داده بودند با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است؛ در حاشیه برگزاری این جشن نمایشگاه خط، نقاشی و صنایع دستی هنرجویان این موسسه با بیش از 40 اثر در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفت.

انتهای پیام

ابعاد سیره حضرت فاطمه(س) آینه‌ای از فضیلت‌ها است

ابعاد سیره حضرت فاطمه(س) آینه‌ای از فضیلت‌ها است

ابعاد سیره حضرت فاطمه(س) آینه‌ای از فضیلت‌ها است

ابعاد سیره حضرت فاطمه(س) آینه‌ای از فضیلت‌ها است

 

captcha