ایده‌های برتر اجلاس سراسری نماز عملیاتی می‌شوند
کد خبر: 3672670
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

ایده‌های برتر اجلاس سراسری نماز عملیاتی می‌شوند

گروه جامعه: مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: بعد از پایان اجلاس سراسری نماز با انجام نیازسنجی و برآوردهایی که خواهیم داشت، نسبت به عملیاتی شدن ایده‌های برتر اقدام می‌کنیم و در حال حاضر هم فرآیند عملیاتی شدن دو ایده برتر از آثار امسال، آغاز شده است.

مسعود دریس، مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با توجه به استقبال گسترده و تقاضای تمدیدی که مخاطبان از ما داشتند، پانزده روز زمان تحویل آثار را تمدید کردیم و تا همین شب گذشته، داوران در حال ارزیابی آثار بودند که در نهایت 53 اثر از مجموع 2855 اثر ارسالی در موضوعاتی همچون آثار نمایشی، طرح های گرافیکی، پادکست‌های صوتی، استیکرهای نمازی، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای و توزیع و نشر محتوای نمازی به عنوان اثر برگزیده شناسایی شدند.

وی افزود: بنای ما بر آن بود تا در صحن علنی اجلاس از برگزیدگان تقدیر کنیم اما با توجه به از دست دادن زمان، با مشورتی که در شورای معاونان و شورای مدیران استان‌ها داشتیم، بنا شد از بعضی برگزیدگان در صحن علنی اجلاس و از مابقی در مراکز استان‌ها تجلیل به عمل آید و هدایای مورد نظر تقدیمشان شود.

دریس در پاسخ به این سوال که آیا برای عملیاتی شدن ایده‌های برتر برنامه مدون وجود دارد یا خیر؟ گفت: ما بعد از پایان اجلاس سراسری نماز با انجام نیازسنجی و برآوردهایی که خواهیم داشت، حتما نسبت به عملیاتی شدن ایده‌ها و طرح‌های برتر اقدام خواهیم کرد، همانطور که در حال حاضر دو مورد از ایده‌های برتر امسال را به وزارت و سازمان متبوع معرفی کرده‌ایم و فرآیند عملیاتی شدن آن‌ها آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق روال سال گذشته همه آثار ارسالی به دبیرخانه اجلاس را در فضاهای مجازی که در اختیار داریم، منتشر می‌کنیم.

اسامی برگزیدگان فراخوان بیست و ششم اجلاس سراسری نماز در ذیل ارایه می‌شود.

 ایده‌های برتر اجلاس سراسری نماز عملیاتی می‌شوند  + اسامی برگزیدگان

 

ایده‌های برتر اجلاس سراسری نماز عملیاتی می‌شوند  + اسامی برگزیدگان

captcha