6 نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر بسیج مازندران به روی صحنه رفت
کد خبر: 3666347
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

6 نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر بسیج مازندران به روی صحنه رفت

گروه فرهنگی: در یکم آذر ماه 96 دومین روز از جشنواره تئاتر بسیج مازندرن شش نمایش در بخش صحنه‌ای و بچه‌های محله از شهرستان‌های رامسر، بابل، ساری، نور، آمل و تنکابن به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران یکم آذرماه 96 در دومین روز از جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان مازندران سه نمایش در بخش صحنه ای و سه نمایش در بخش بچه های محل مجموعا شش نمایش به اجرا در آمد.
در این جشنواره که داوری آن را آقایان کوروش زارعی، نصراله قادری  و سلمان خطی به عهده داشتند  ساعت 10 صبح نمایش سوفیای من به نویسندگی نصراله قادری و کارگردانی هوشنگ امیدی نژاد در بخش صحنه ای از شهرستان رامسر در سالن سلمان هراتی  مجتمع فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد ساری  به روی صحنه رفت.
اجرای دوم این روز نمایش داعش به نویسندگی کاوه مهدی پور و کارگردانی محمد هانی خیراله پور از بابل در بخش بچههای محله راس ساعت 11 به مدت 30 دقیقه در محوطه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساری  به اجرا درآمد و اجرای سوم این روز در بخش صحنه ای نمایش زنگار نوشته مهدی پور رضاییان و کارگردانی محمد جواد رحمانی از ساری  بود که راس ساعت 15 در سالن شهید باغبانی حوزه هنری مازندران به روی صحنه رفت.
در اجرای چهارم این روز تماشاگران حاضر در جشنواره  شاهد اجرای نمایش گزارش یک تابوت در بخش بچه های محله به نویسندگی مهدی صالح یار و کارگردانی مهدی نصراله زاده  از شهرستان نور در محوطه اداره فرهنگ وارشاد شهرستان ساری بودندو در پنجمین اجرای این روز، نمایش صحنه ای مشتی پلوری به نویسندگی و کارگردانی سعید شفیعیان از شهرستان آمل در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساری به روی صحنه رفت.
در اجرای پایانی، که ششمین اجرا در این روز بود نمایش قناسه به کارگردانی و نویسندگی سجاد بحری از تنکابن بود که در بخش صحنه ای در سالن آمفی تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری  مازندران به روی صحنه رفت.
لازم به ذکر است، جشنواره تئاتر بسیج مازندران دوم آذر ماه با اجرای دو نمایش در بخش بچه های محله و بخش صحنه ای از ساعت 9.30 الی 11.30 به کار خود پایان خواهد داد و مراسم اختتامیه این جشنواره راس ساعت 15 در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساری با اعلام نتایج گروه های برتر برگزار خواهد شد.
6 نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر بسیج مازندران به روز صحنه رفت6 نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر بسیج مازندران به روز صحنه رفت
6 نمایش در دومین روز جشنواره تئاتر بسیج مازندران به روز صحنه رفت
captcha