فراخوان برگزاری دوره آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران
کد خبر: 3663080
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

فراخوان برگزاری دوره آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران

گروه فرهنگی: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران از برگزاری دوره آموزشی تئاتر از سوی کانون تئاتر سیاووشان جهاد دانشگاهی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در این دانشگاه خبر داد.

سیده زینب تقوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، با ارایه این مطلب در جوامع  توسعه یافته و یا در حال توسعه تئاتر از ارکان اصلی و تحول آفرین نهاد اجتماعی محسوب می‌شود، گفت: طبق روال گذشته  فعالیت‌های فرهنگی هنری جهاد دانشگاهی در عرصه دانشگاه مازندران امسال نیز کانون تئاتر سیاووشان جهاد دانشگاهی مازندران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران اقدام به برگزاری دوره آموزشی بازیگری تئاتر کرده است.
وی افزود: در این دوره آموزشی فراگیران تحت نظر حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از کارشناسان تئاتر جهاد دانشگاهی به آموزش مباحث تئوری و  تمرینات عملی بازیگری تئاتر می‌پردازد.
تقوی ادامه داد: دانشجویان علاقه‌مند به هنر تئاتر دانشگاه مازندران می‌توانند تا دهم آدر ماه 96 به دفتر جهاد دانشگاهی واقع در  ساختمان شماره 3 شیمی واقع  در پردیس دانشگاه مازندران مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و شرکت در این دوره اقدام و یا اینکه جهت اطلاعات بیششتر  با شماره تماس0113532343 ،09192121124تماس حاصل کنند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران با ارایه این مطلب که این دوره نهمین دوره آموزشی تئاتر است که از سوی جهاد دانشگاهی با همکاری معاونت فرهنگی  و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: به هنرجویان شرکت کننده در پایان  این دوره آموزشی  گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.
captcha