راه‌اندازی کمپین چند میلیون دلاری برای استیضاح ترامپ
کد خبر: 3655153
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

راه‌اندازی کمپین چند میلیون دلاری برای استیضاح ترامپ

یک فعال دموکراتیک میلیاردر یک کمپین چند میلیون دلاری با تبلیغات دیجیتالی و تلویزیونی به راه انداخته که در آن از ترامپ خواسته می‌شود که دفتر ریاست جمهوری را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از ایسنا، در این تبلیغات اعلام می‌شود که ترامپ ما را به سمت یک جنگ هسته‌ای سوق می‌دهد و عدالت را در اف‌بی‌آی زیرسوال برده است.

در این تبلیغات طوماری برای امضا تماشاگران برای استیضاح ترامپ ارائه می‌شود.

تام استیر، یک سرمایه‌گذار میلیاردر در تبلیغات خود اعلام می‌کند افراد حاضر در کنگره و دولت ترامپ می‌دانند که این رئیس‌جمهور به طور واضح خطرناک است زیرا از نظر ذهنی بی‌ثبات بوده و همچنین مسلح به تسلیحات هسته‌ای است اما کاری انجام نمی‌دهد.

وی در ادامه اظهاراتش خطاب به تماشاگران می‌گوید بیایید و به عضو کنگره بگویید که آنها یک مسؤولیت اخلاقی برای متوقف کردن این فرد دارند.

نماینده این سرمایه‌گذار میلیاردر اعلام کرد: تبلیغات در ۵۰ ایالت آمریکا پخش می‌شود. همچنین برای استیضاح ترامپ استیر به دنبال حمایت جمعی از اعضای دموکرات کنگره است.

در همین راستا استیر چند روز گذشته نامه‌ای به هر یک از اعضای دموکرات کنگره، ۵۰ فرماندار و هزاران شهردار ارسال کرده و خواستار حمایت آنها شده است.

وی در این نامه با بیان اینکه ترامپ یک تهدید واضح برای ایالات متحده آمریکاست به دموکرات‌ها هشدار داده است که آنها باید در مقابل اصول لیبرال پاسخگو باشند و به دنبال استیضاح این فرد باشند.

همچنین چندی پیش یک سرمایه‌گذار دیگر اعلام کرده بود که اگر کسی مدرک موثق برای برکناری ترامپ ارائه کند به وی ۱۰ میلیون دلار خواهد داد.

captcha