سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم باقی خواهند ماند + عکس
کد خبر: 3654430
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
در تجمع مسئولان اسلامشهری در حمایت از سپاه عنوان شد؛

سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم باقی خواهند ماند + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر گفت: سپاه و بسیج از بطن مردم ایران اسلامی تشکیل شده و همیشه در کنار مردم باقی خواهند ماند و هیچ مانعی بین آنها فاصله نخواهد انداخت.

به گزارش کانون خبرنگاران‌ ایکنا، نبأ، مسئولان شهرستان اسلامشهر ظهر امروز، 26 مهرماه با تجمع در مقابل سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر خشم و نفرت خود را از سخنان خصمانه رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند و حمایت قاطع خود را به نمایندگی از مردم اسلامشهر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین فریاد زدند.
در این تجمع امین اسدی به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان و سرمدی به نمایندگی از شهرداری مرکزی اسلامشهر در خصوص حمایت‌های همه جانبه خود از سپاه و بسیج سخنرانی کردند.
سرهنگ پاسدار مجید امیرعبدالهیان، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های تمامی مسئولان، اظهار کرد: سپاه و بسیج از بطن مردم ایران اسلامی تشکیل شده و همیشه در کنار مردم باقی خواهند ماند و هیچ مانعی بین آنها فاصله نخواهد انداخت.
وی گفت: برنامه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به محرومان و دفاع از ایران اسلامی همچنان از اهداف سپاه و همکاران ما در ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر بوده و خواهد بود.




حسین رشیدی
captcha