رسانه‌ها مطالبات عمومی و کاستی‌های مدیران را منعکس کنند/تجلیل از ایکنا
کد خبر: 3631667
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

رسانه‌ها مطالبات عمومی و کاستی‌های مدیران را منعکس کنند/تجلیل از ایکنا

گروه معارف: امام جمعه محمودآباد گفت: اصحاب رسانه مطالبات عمومی، کاستی‌ها، ضعف‌ها و اشکالات کار مدیران را از زبان مردم منعکس کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی آملی امام جمعه سرخرود محمودآباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران با تبریک هفته خبرنگار و تقدیر از خبرگزاری ایکنا در اطلاع‌رسانی اخبار قرآنی استان، گفت: خبرنگار نماد امانت داری، تقوا و بصیرت در جامعه اسلامی است  و امروز که عصر رسانه است خبرنگاران  باید در انتقال مطالب امانتدار خوبی باشند.
وی با بیان اینکه خبرنگار باید برای ایجاد تحول در جامعه واقعیت‌ها را آنگونه که هست در اختیار مسئولان  و مردم قرار دهد، افزود: نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی منحصر به فرد است و اصحاب رسانه مطالبات عمومی، کاستی‌ها، ضعف‌ها و اشکالات کار مدیران را از زبان مردم منعکس کرده و تلاش‌ها، خدمات و زحمات مدیران کشور را بدون حب و بغض و بدون توجه به گرایش سیاسی آن ها منعکس کنند.

موسوی آملی با تاکید بر اینکه مطلب که اخلاق حرفه‌اي، جزو جدايی‌ناپذير حرفه خبرنگاري است، تصریح کرد: اخلاق و بينش اسلامي ايجاب مي‌كند كه فرد مسلمان، بدون آگاهي كامل، به مقوله‌هايی كه زندگي مادي و معنوي ديگران در گرو آن است، نپردازد تا مايه زيان و گمراهي مردم نشود.
امام جمعه بخش سرخرود اظهار کرد: روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران پرتلاش عرصه خبر میهن اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم که با سعی تلاش مجدانه در رشد و توسعه میهن اسلامی گام های مثبتی برداشته شود.
وی از حمیدرضا گل محمدی، خبرنگار ایکنای مازندران به پاس همکاری صمیمانه در اطلاع رسانی خطبه‌ها نماز جمعه سرخرود تقدیر کرد.


captcha