نفر اول کنکور تجربی توسط منطقه ویژه اقتصادی سیرجان تجلیل شد
کد خبر: 3630995
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

نفر اول کنکور تجربی توسط منطقه ویژه اقتصادی سیرجان تجلیل شد

گروه اجتماعی: نفر اول رشته تجربی کنکور 96 با اهدای یک قطعه زمین در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان دیروز سه‌شنبه، 24 مرداد مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، امیرحسین قاسمی‌نژاد، رتبه اول کنکور سراسری 96 در رشته تجربی، امروز در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان مورد تجلیل قرار گرفت.
نصرت‌الله ضیاء‌شهابی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در مراسم تجلیل از این دانش‌آموز سیرجانی گفت: با هدف تجلیل از مقام علم و دانش و الگو ماندن این رتبه علمی برای جوانان شهرمان که با تلاش زیاد به دست آمد و براساس تصویب هیأت مدیره این منطقه مقرر شد برای تجلیل از امیرحسین قاسمی‌نژاد یک قطعه زمین 300 مترمربعی در منطقه ویژه اقتصادی در بخش مسکونی به وی اهدا شود.
وی ارزش تقریبی این قطعه زمین را 3 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: شهرستان سیرجان دارای ظرفیت‌های علمی بسیاری است که افتخارآفرین بوده‌اند و هر ساله نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی آوازه کشوری و جهانی دارند.
یادآور می‌شود، در این مراسم با اهدای برگ واگذاری زمین مذکور و لوح تقدیر از امیرحسین قاسمی تجلیل شد و این دانش‌آموز در این مراسم گفت: این قول را می‌دهم که با کمک خداوند پس از طی مدارج علمی به شهر خود بازگردم و توفیق خدمت به این مردم را داشته باشم.
وی افزود: همیشه تلاش با برنامه‌ریزی نتیجه خوب می‌دهد و انسان می‌تواند با تلاش و کوشش به هر موفقیت و مدارج علمی و فرهنگی برسد.
captcha