امنیت کشور؛ مرهون ایثارگری‌های رزمندگان/ تجلیل از ایکنا
کد خبر: 3630501
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

امنیت کشور؛ مرهون ایثارگری‌های رزمندگان/ تجلیل از ایکنا

گروه اجتماعی: فرماندار بابلسر گفت: امروز آرامش و امنیت کشور مرهون ایثار گری‌ها و مجاهدت رزمندگان در دفاع مقدس و جبهه کفر است.

  1. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران شامگاه یکشنبه 22 مردادماه مراسم تجلیل از خبرنگاران اصحاب رسانه شهرستان بابلسر  از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان بابلسر با حضور فرماندار، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و تنی چند از مسئولان شهری شهرستان بابلسر و  بیش از 20 تن از خبرنگاران اصحاب رسانه این شهرستان در رستوران بزرگ میزبان برگزار شد.
  2. سید علی اسد فرماندار بابلسر ضمن تبریک به فرار رسیدن سالگرد شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار گفت: امروز آرامش و امنیت کشور مرهون ایثار گری‌ها و مجاهدت رزمندگان در دفاع مقدس و  جبهه کفر است.
  3. وی افزود: همه ما این امنیت در کشور را مدیون رشادت های شهدایی هستیم که در زمان جنگ تحمیلی و هم اکنون در دفاع از حرم در سوریه و عراق با ایثارگری ها و شجاعت‌های خود جان خود را فدا کرده و مانع نفوذ و نا امنی‌های تکفیری به خاک کشور شده‌اند.
  4. اسد ادامه داد: به شکر خدا مردم بابلسر با حضور باشکوه و گسترده خود  در مراسم شهدای مدافع حرم و مدافع وطن ثابت کردند که همیشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند.
  5. فرماندار بابلسرضمن قدردانی از پشتکار و همراهی خبرنگاران در همه امور جاری شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران با دیدن نقاط کوری که مسئولان بر آن اشراف ندارند یاری‌رسان مسئولان هستند تا اینکه توجه شان به نقاط مغفول مانده معطوف و در جهت رفع آن بکوشند.
  6. در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از خبرنگاران عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌های شهرستان بابلسر تجلیل به عمل آمد.
captcha