عيد فطر؛ جشن مؤمنين و سربلندي در آزمون بزرگ الهی
کد خبر: 3613453
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱

عيد فطر؛ جشن مؤمنين و سربلندي در آزمون بزرگ الهی

گروه اجتماعی: استاندار مازندران با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان جهان به ويژه به مردم علوي و متدين مازندران این عید را جشن شادي مؤمنين و سربلندي در آزمون بزرگ الهی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران ربیع فلاح استاندار مازندران طی پیامی حلول ماه شوال و عيد سعيد فطر را به همه مسلمانان جهان به ويژه به مردم علوي و متدين مازندران تبريك گفت.
در این پیام آمده است: ماه مبارك رمضان، ماه رحمت و مغفرت و ماه ضيافت الهي در میعادگاه فطر به پایان رسيد  و جان های مشتاق و بیقرار و فطرت های پاک آرزومند انعام الهي و امیدواران پاداش حق تعالي را روشني و صفايي ديگرباره بخشيد.
عيد سعید فطر، عید توفیق بر عبوديت و بندگي در كلاس نوراني رمضان المبارك با تهذیب نفس و بهره مندي از فيوضات و بركات معنوي فرا رسيد و دلهاي مشتاق را كه در زيباترين و دلنشين ترين ضيافت معبود با سرافرازي گذر كردند شادمان ساخت .
عيد فطر جشن شادي مؤمنين و سربلندي در آزمون بزرگ الهي است عيد انسانهاي موحد و مومني كه به شكرانه يك ماه روزه داري و درک شب های پرفیض قدر، احساس سبکبالی كرده و روح خویش را آماده رسیدن به کمالات نموده اند.
سلام بر انسانهاي وارسته و مومني كه با جهاد اكبر دل و جان خود را در نهر زلال رمضان شست و شو داده و با دعا و مناجات شبانه اين لحظات نوراني و معنوي را قدر دانستند و با عبوديت و بندگي پروردگار متعال و خودسازي و وارستگي در مسير كمال گام برداشتند .
اينجانب، ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مومنين و مردم عزيز و قدرشناس مازندران در ماه پر خير و بركت رمضان، حلول ماه شوال و عيد سعيد فطر را به همه مسلمانان جهان به ويژه به مردم علوي و متدين مازندران تبريك و تهنيت عرض نموده ، سربلندي و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي و عزت و رستگاري همه مومنان و روزه داران را در پرتو عنايات خداي رمضان  مسئلت دارم.
فرصت را غنيمت شمرده و از حضور شايسته و پرشور مردم شريف مازندران  در برنامه هاي ليالي قدر بويژه در راهپيمايي با شكوه و حماسي روز قدس تقدير و تشكر مي‌نمايم.
ربيع فلاح جلودار
استاندار مازندران
captcha