تحقق عدالت؛ خواست مردم از مسئولان/ ایران در مقابله با ظلم مرز نمی‌شناسد
کد خبر: 3612639
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹

تحقق عدالت؛ خواست مردم از مسئولان/ ایران در مقابله با ظلم مرز نمی‌شناسد

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم مازندران گفت: تحقق عدالت یکی از شعارهای محوری انقلاب اسلامی است و امروز از مهم‌ترین خواسته‌های مردم نیز عملیاتی شدن این شعار است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس روز وحدت و يكپارچگي امت اسلام در برابر دشمن صهيونيستي است و این حضور امروز حاوی پیام‌های روشنی برای نظام سلطه جهانی است.
وی افزود: مسئله فلسطين و قدس از مسايل مهم و اساسي جهان اسلام است اما دشمنان اسلام تلاش می‌کنند مسئله فلسطین را موضوعی کهنه و غیر قابل طرح  وانمود کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بدون شك حضور چشمگير مردم در راهپيمايي امروز مشت محكمي بر دهان اشغالگران و  موجب دلگرمي مردم به ويژه جوانان غيور فلسطين در استمرار و پایداری انتفاضه است.
وی افزود: با دورانديشي امام خمینی(ره) و نامیدن آخرین روز از جمعه آخر ماه مبارك رمضان به عنوان روز قدس از دوران انقلاب تا کنون هر سال شاهد حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس هستیم.
طبرسی روز قدس را  اقدام ارزشمند امام  راحل در جلوگیری از فراموشی مسئله فلسطین و قدس دانست و اظهار کرد: موضوع فلسطین و قدس از جمله آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی از حاشیه‌ها کم کنند و به متن بپردازند، افزود: اگر جهان اسلام نسبت به سرنوشت مسلمانان جهان بي‌تفاوت باشند  شاهد زياده خواهي‌هاي دشمنان به ويژه صهيونيست‌ها خواهيم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: راهپیمایان روز جهانی قدس نشان دادند همیشه یاور و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین بوده  و به هیچ عنوان از حمایت آنها دست نخواهند کشید.
وی با تاکید بر اینکه حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌های داعشی عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید، افزود: امروز نیروهای مسلح کشورمان در اوج عزت و اقتدار بین‌المللی قرار دارد و دست متجاوزی را که به سمت ایران اسلامی دراز شود را قطع خواهد کرد.

امام جمعه ساری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند ایران اسلامی یمن و عراق نیست که هر اقدامی که بخواهند انجام دهند، جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ظلم خط قرمز و مرزی ندارد و همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمن اگر بخواهد کوچکترین غلطی بکند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

نماینده مردم مازندران گفت: تحقق عدالت یکی از شعارهای محوری انقلاب اسلامی است و امروز یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم نیز عملیاتی شدن این شعار است.


captcha